Eksperthjælp: Vitaminpiller til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. maj 2017

Louise Carina Haagen Bue

Hej min søn på 1 år er meget ofte forkølet og bliver nemt syg. Han har væske på begge øre og gentagende mellemørebetændelser. Han spiser ikke så meget efter han har fået øreproblemer og pt forsøger jeg at undgå mælkeprodukter som sidste forsøg inden dræn. Han får derfor ikke sin MME mere, men derimod kamille te in flasken om natten eller mandelmælk en sjælden gang. Kan man give han en børne multivitamin pille? Tænker nemlig han nemt kommer til at mangle vitaminer i de perioder hvor han er ret småtspisende. Han har ellers altid været glad for mad og især hans flasker og vejer 13 kg.

Louises svar

Kære Anne,

Børn der er småtspisende, eller børn der spiser meget ensidigt kan have gavn at en multivitamintablet.

Et tip er at du skal passe på med vitaminpillerne. De kan være giftige for dit barn, hvis det i et ubevogtet øjeblik har fået fat i en masse vitaminpiller fra sit glas. De smager jo ofte dejligt med forskellig frugtsmag.

Louise Carina underviser i hjemmebehandling af dit barn, afholder workshops om smerteforståelse og behandler klienter med zoneterapi, akupressur, akupunktur og massage. Ligeledes afholder jeg mødre-/barn wellness arrangementer i mødregrupper.

Se Louises hjemmeside: Mamashouse.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2017

SK85

God idé at fjerne mælkeprodukter - og også god idé med vitaminpiller.

Du kan også prøve at give dit barn Bio Strath dråber for at forbedre immunforsvaret - det har hjulpet mange børn (kan jeg læse på nettet), vores eget barn inklusivt.

Derudover kan du også give noget probiotika for at styrke hans tarm, og dermed hans overordnede immunforsvar. Vores får fra Udo's Choice. Det er ret dyrt, og der findes billigere alternativer.

Anmeld Citér

18. maj 2017

Hullahop92

Min søn får disse ( http://www.helseriet.dk/shop/kids-zoo-kalk-2181p.html), da han ikke kan tåle mælk og derfor ellers mangler kalk.  De er rigtig gode og glider ned som slik. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.