Hej min søn på 1 år er meget ofte forkølet og bliver nemt syg. Han har væske på begge øre og gentagende mellemørebetændelser. Han spiser ikke så meget efter han har fået øreproblemer og pt forsøger jeg at undgå mælkeprodukter som sidste forsøg inden dræn. Han får derfor ikke sin MME mere, men derimod kamille te in flasken om natten eller mandelmælk en sjælden gang. Kan man give han en børne multivitamin pille? Tænker nemlig han nemt kommer til at mangle vitaminer i de perioder hvor han er ret småtspisende. Han har ellers altid været glad for mad og især hans flasker og vejer 13 kg.
Louises svar
Kære Anne,
Børn der er småtspisende, eller børn der spiser meget ensidigt kan have gavn at en multivitamintablet.
Et tip er at du skal passe på med vitaminpillerne. De kan være giftige for dit barn, hvis det i et ubevogtet øjeblik har fået fat i en masse vitaminpiller fra sit glas. De smager jo ofte dejligt med forskellig frugtsmag.
Louise Carina underviser i hjemmebehandling af dit barn, afholder workshops om smerteforståelse og behandler klienter med zoneterapi, akupressur, akupunktur og massage. Ligeledes afholder jeg mødre-/barn wellness arrangementer i mødregrupper.
Se Louises hjemmeside: Mamashouse.dk
Anmeld
Citér