Sover ad H til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er gravid og er cirka 5+6 i dag. Meget glad og lykkelig, men synes der er meget længe til lægesamtaler og scanninger, hihi 

De sidste par nætter har jeg virkelig sovet ad h****** til. Jeg vågner badet i sved flere gange om natten, lys vågen. Jeg vågner tidligt om morgenen på mine fridage, også lys vågen, men alligevel dødtræt (hvis det giver mening!?

Nogle gange kan jeg vågne og tænke 'åh nej, var det hele bare en drøm - er jeg stadig gravid!?'. Udover træthed, har jeg en lille bitte smule morgenkvalme, hovedpine og så bliver jeg lidt øm omkring lysken, hvis jeg har gået meget (gør jeg på mit arbejde fx) og så kan jeg generelt bare mærke at der sker noget i mit underliv. Min kæreste og jeg har næsten prøvet i et år før vi stod med den positive test og vi har altid snakket om 'den dag vi får børn' osv., så tror bare jeg er så bange for at noget skal gå galt med min lille baby inde i maven.. 

Jeg har tænkt mig at fortælle det til min chef i dag, selvom det er meget tidligt, men arbejder et sted, hvor der fx nogle steder kan være meget støj, og der er nogle ting ledelsen ikke vil have man laver, når man er gravid. Min chef er generelt rigtig cool og en utrolig god chef, men er alligevel lidt spændt. Og så tror jeg også lidt jeg er nervøs for om folk fatter mistanke og det er derfor jeg sover så dårligt  

Er der andre der under starten af graviditeten havde virkelig svært ved at sove om natten? 

Og er der andre end mig, der har været lidt spændt på at sige det til chefen?  

Det blev lidt længere end jeg havde regnet med, men håber at nogle vil svare alligevel 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er gravid og er cirka 5+6 i dag. Meget glad og lykkelig, men synes der er meget længe til lægesamtaler og scanninger, hihi 

De sidste par nætter har jeg virkelig sovet ad h****** til. Jeg vågner badet i sved flere gange om natten, lys vågen. Jeg vågner tidligt om morgenen på mine fridage, også lys vågen, men alligevel dødtræt (hvis det giver mening!?

Nogle gange kan jeg vågne og tænke 'åh nej, var det hele bare en drøm - er jeg stadig gravid!?'. Udover træthed, har jeg en lille bitte smule morgenkvalme, hovedpine og så bliver jeg lidt øm omkring lysken, hvis jeg har gået meget (gør jeg på mit arbejde fx) og så kan jeg generelt bare mærke at der sker noget i mit underliv. Min kæreste og jeg har næsten prøvet i et år før vi stod med den positive test og vi har altid snakket om 'den dag vi får børn' osv., så tror bare jeg er så bange for at noget skal gå galt med min lille baby inde i maven.. 

Jeg har tænkt mig at fortælle det til min chef i dag, selvom det er meget tidligt, men arbejder et sted, hvor der fx nogle steder kan være meget støj, og der er nogle ting ledelsen ikke vil have man laver, når man er gravid. Min chef er generelt rigtig cool og en utrolig god chef, men er alligevel lidt spændt. Og så tror jeg også lidt jeg er nervøs for om folk fatter mistanke og det er derfor jeg sover så dårligt  

Er der andre der under starten af graviditeten havde virkelig svært ved at sove om natten? 

Og er der andre end mig, der har været lidt spændt på at sige det til chefen?  

Det blev lidt længere end jeg havde regnet med, men håber at nogle vil svare alligevel 

Hvad sker der ved at arbejde i støj, når man er gravid?? 

Jeg er selv 5+5 i dag og meget nervøs for at sige det til min chef. Det er dog kun et studiejob jeg har, men stadig. Jeg venter dog til efter NF. 

Jeg sover så meget lige pt. Er så træt og havde ellers sagt til mig selv, at jeg ville røre mig en masse. Men er SÅ træt hele tiden. 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er selv 5+5 i dag og meget nervøs for at sige det til min chef. Det er dog kun et studiejob jeg har, men stadig. Jeg venter dog til efter NF. 

Jeg sover så meget lige pt. Er så træt og havde ellers sagt til mig selv, at jeg ville røre mig en masse. Men er SÅ træt hele tiden. 

Uden at vide det helt, tror jeg måske de ser som et forsikringsspørgsmål. 

Men jeg fik det sagt, og han tog det heldigvis rigtig pænt og fortale sådan lidt hvad der aå nu skulle ske osv. (han har jo selvfølgelig også tavshedspligt, så han må jo heldigvis ikke sige det til nogen 

I sidste uge kunne jeg nemlig også bare sove konstant og sov også fint om natten, men her de sidste dage har jeg stadig været træt, men stadig vågnet midt om natten og været lysvågen  haha vi må håbe det vender snart 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym

JAAAAAA! jeg sover virkelig også super dårligt Jeg er 9+4 i dag og har nok sovet dårligt i snart 14 dage 

Godt at høre at jeg ikke er alene om problematikken 

Anmeld Citér

11. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Der sker intet ved at arbejde i støj når man er gravid.

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

JAAAAAA! jeg sover virkelig også super dårligt Jeg er 9+4 i dag og har nok sovet dårligt i snart 14 dage 

Godt at høre at jeg ikke er alene om problematikken 

Jeg er også glad for jeg ikke er den eneste 

Jeg kører skiftende arbejdstider, hvilket betyder at jeg både kører morgen-, mellem- og aftenvagter. Jeg er altid træt når jeg står op ved 3-4 tiden, men hold da op de har været ekstra svære at komme i gennem den sidste uge  haha! Men der er jo heldigvis en god grund til at vi er ekstra trætte 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Der sker intet ved at arbejde i støj når man er gravid.

Taaak det hjalp at høre! 

Jeg arbejder også i et miljø, hvor der til tider lugter (eller stinker om man vil ) af brændstof. Ved du om der sker noget med baby ved det? Jeg har læst mig til at man hverken kan gøre fra eller til ved en evt. abort, men man kan da ikke lade være med at tænke lidt   

Anmeld Citér

11. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Taaak det hjalp at høre! 

Jeg arbejder også i et miljø, hvor der til tider lugter (eller stinker om man vil ) af brændstof. Ved du om der sker noget med baby ved det? Jeg har læst mig til at man hverken kan gøre fra eller til ved en evt. abort, men man kan da ikke lade være med at tænke lidt   

Kan næsten regne ud du arbejder på noget værksted af en art.

hvis udluftningen overholder arbejdsstyrrelsens regler om de rette og lovpligtige luftfiltre så er der ikke noget at være bange for.  

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Kan næsten regne ud du arbejder på noget værksted af en art.

hvis udluftningen overholder arbejdsstyrrelsens regler om de rette og lovpligtige luftfiltre så er der ikke noget at være bange for.  

Jeg arbejder i en lufthavn 

Brændstof er jo egentlig kun hvis vi er ude ved selve flyene, og der må man jo sige at der så er god udluftning  

Anmeld Citér

11. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg arbejder i en lufthavn 

Brændstof er jo egentlig kun hvis vi er ude ved selve flyene, og der må man jo sige at der så er god udluftning  

Så har du slet intet at bekymre dig om overhovedet. Nyd du din graviditet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.