Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg undskylder for det lange indlæg, men her kommer det.
Jeg har fået "konstateret" PCO i mild form, hvilket lægen forklarede mig.. Jeg havde ikke tænkt over at jeg kunne have problemer med at blive gravid da jeg ikke har prøvet at blive gravid, men har da undret mig da jeg stoppde på p-piller i 2011 og har fast kæreste og vi bruger ikke prævention.. måske lidt uansvarligt ja, men okay.. Det var endda et tilfælde at vi fandt ud af med pco da jeg egentlig skulle tjekkes for noget helt andet i underlivet og lægen fandt så de for mamge æggeblære på æggestokkene. Nå men jeg har ingen af de symptomer som pco beskriver, jeg har reglmæssig mens og har altid haft dette (cyyklus på dag 30-32) og den er sikker hver gang. Jeg har ikke uønsket hårvæks eller humørsvingninger, JA jeg har øget sukkertrang, men har jeg egentlig altid haft. Jeg tog MEGET på da jeg fik en depression i 2009 og kom op på 97kg 

Men har ikke haft ellers problemer med overvægt eller let ved at tage på, jeg har tabt mig 27 kilo siden de 97kg og jeg spiser ikke sundt kan jeg godt sige udover jeg ikke spiser hvede, pasta og sådan noget, men tager ikke på igen bliver på min vægt (14kg for meget) som jeg har haft i over 1 år nu.
Nå men jeg skal have svar på min blodprøve d 7 juni, og hvad så? Jeg er 25 år og min kæreste og jeg har nu snakket om vi faktisk rigtig gerne vil have børn, men det er jo ikke sket naturligt i 6 år, så hvad så. Hvad skal der ske, hvad er det blodprøven skal give svar på, og hvad skal da ske nu hvor vi gerne vil have børn?
Undskyld de mange spørgsmål, men aner ikke hvor jeg ellers skal få svar før d 7 juni 
Kram 
Hejsa. Jeg har også en meget mild Pco (siger min læge) dvs stort set alle mine prøver var mere eller mindre normale, måske nogle var let forhøjet men ikke noget der var alarmerende, har intet hår problem, er normalvægtig (dog med lidt kærlighedshåndtag her og der
) men normalt bmi. Dommen var let hjælp og "det bliver nemt få dig at blive gravid med lidt støtte" og nu 3 år senere.. ja ingen børn endnu! Lidt om mit forløb:
smed prævention i maj 14. Fik til læge november 14 pga manglende mens, udredning gik igang.
blev indstillet til insemination behandling i april 15, men hov jeg var sgu blevet gravid. Det var jeg i 5 dage. Mistede i uge 5 og vi startede herned vores debut i fertilitetsverdenen. Vi gik igennem 4 iui behandling uden at blive gravid. Blev sendt videre til ivf og en masse ventetid.
I juli 2016 bliver jeg gravid med et fryseæg fra andet ivf forsøg. Mistede i uge 7, øv bøv. Vi beslutter at holde pause. I december er jeg sgu naturligt gravid igen!
bum.. april 2017 (for 3 uger siden kun) fødte jeg vores datter i uge 20.. hun havde en tumor som var dukket op efter vores skanning i uge 14, den blev opdaget til md. Så det var tredje mistet barn.
Så ja.. jeg er på den igen.. så meget for "mild Pco" heldigvis er ikke alle lige så uheldige som os. Men ja Pco kan være en bitch
nå det blev lidt langt