Jordemoderhuset, parkering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. maj 2017

Mbonde

Vi overvejer at tage til en kønsscanning i kbh, på den klinik der hedder jordemoderhuset, da jeg synes folk roser det sted meget. 

Men så kommer lidt min "bekymring", er der nogle steder at parkere ? Tænker når nu det ligger inde i midt kbh er det så besværligt at finde et sted at holde med sin bil? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2017

CBbaby

Der er parkering. Men måske lidt længere væk (som ved Rådhuspladsen - 500 meter-agtig) 

Men det kommer an på, hvad tid i skal der ind.

Anmeld Citér

9. maj 2017

Mbonde

CBbaby skriver:

Der er parkering. Men måske lidt længere væk (som ved Rådhuspladsen - 500 meter-agtig) 

Men det kommer an på, hvad tid i skal der ind.

Hvad tid ville du mene er bedst, mht parkering ?  

Og gør ikke noget der en lille gåtur derhen

Anmeld Citér

9. maj 2017

CBbaby

Mbonde skriver:

Hvad tid ville du mene er bedst, mht parkering ?  

Og gør ikke noget der en lille gåtur derhen

Mellem 8-14 ( for der er folk taget på arbejde) :-)

Anmeld Citér

9. maj 2017

FruSteffensen

Jeg tænker da at parkering er ekstra håbløs når folk er på arbejde. Der arbejder rigtig mange i området omkring Rådhuspladsen.

Jeg ville anbefale at tage s-tog eller en bus til hovedbanegården og gå derfra. Hvis jeg ville forsøge mig med parkering tror jeg at jeg ville satse på Nørre Voldtage eller et af de parkeringshuse der ligger lidt væk. F.eks. det der ligger i nærheden af "Bremen" (fra live fra Bremen)

Anmeld Citér

9. maj 2017

Panther

Profilbillede for Panther
FruSteffensen skriver:

Jeg tænker da at parkering er ekstra håbløs når folk er på arbejde. Der arbejder rigtig mange i området omkring Rådhuspladsen.

Jeg ville anbefale at tage s-tog eller en bus til hovedbanegården og gå derfra. Hvis jeg ville forsøge mig med parkering tror jeg at jeg ville satse på Nørre Voldtage eller et af de parkeringshuse der ligger lidt væk. F.eks. det der ligger i nærheden af "Bremen" (fra live fra Bremen)

Alternativt en kombination, hvor man tager bilen til ydre København (som fx Valby eller Svanemøllen) og så tager toget det sidste stykke. Så er der nemmere - og billigere! - parkering.

Når det så er sagt, så kan man altså snildt finde parkering, hvis man kigger sig lidt omkring. Muligvis ikke lige foran hoveddøren, men sagtens inden for en bloks afstand eller to.

Anmeld Citér

9. maj 2017

CBbaby

FruSteffensen skriver:

De fleste, der arbejder i byen, har ikke parkerinfslicens. Og dem der holder der, holder der kortvarigt. Men uden før og efter myldretiden, kommer folk med beboerlicens  hjem og holder der i 10-15 timer. Dem som har butikker osv skal have private parkeringspladser - og dem er der ikke mange af i indre by

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.