Morgenfriske Victor GAB z..z...zzzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

malou

Ihhhh altså.... KL. 04 vågnede min lille prins og var LYS vågen.... åhhhhh ikke just mit ynglings tidspunkt. Nogle gange kan jeg putte med ham inde under min dyne.. men næh nej, ikke idag. Suk. Nå men han leger rundt på gulvet nu med alle sine ting og vufferne...

Ser at der kun er 14 online nu... sover I alle sammen endnu??? Er jeg den eneste med en overdrevet   A    BABY????

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Diana...

Nej nej her er vi skam os vågne og har været det i et par timer Lucas synes os lige han skulle vågne tidlig godt nok kl 5 men det sgu stadig nat men nu han lagt tidligt ud til sin formiddags lur så nu slapper jeg den med computeren.

Men tilgengæl har lucas sovet hele natten wee det er bare total optur her   Så han er tilgivet for at vogne kl 5 

Knus Diana

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

Nej nej her er vi skam os vågne og har været det i et par timer Lucas synes os lige han skulle vågne tidlig godt nok kl 5 men det sgu stadig nat men nu han lagt tidligt ud til sin formiddags lur så nu slapper jeg den med computeren.

Men tilgengæl har lucas sovet hele natten wee det er bare total optur her   Så han er tilgivet for at vogne kl 5 

Knus Diana

århhhh... så har du fået sovet for første gang i laaaang laaaaang tid!!! Stor stor ROS til lille manden... hvor er det dejligt. Ja jeg ved ikke lige hvad min trold har gang i pt... men ok fra d. 1 november skal vi jo op kl- 05 alligevel fordi der starter jeg jo job..

knus til dig 

Anmeld

8. oktober 2009

LauraLW

Diana... skriver:

Knus Diana

Hej Diana

Læste dit indlæg om lukas og søvn den anden dag... øv, glæder mig ikke til det er mig :-)

Men lavede du nogle ændringer så, eller er det bare tilfældigt at han nu sov igennem?

Laura

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

LauraLW skriver:

Hej Diana

Læste dit indlæg om lukas og søvn den anden dag... øv, glæder mig ikke til det er mig :-)

Men lavede du nogle ændringer så, eller er det bare tilfældigt at han nu sov igennem?

Laura

Hej Søde 

Det jo heldigvis ikke alle børn som har søvn problemer heldigvis 

Ja han er kommet på eget værelse igen og så har vi gjort hans seng mindre man kan købe sådan nogen tygge senge rende og det har vi gjort så den er ca blevet 15 cm mindre hele vejen rund så nu håber jeg at det holder ved 

Kram til dig

Anmeld

8. oktober 2009

LauraLW

Diana... skriver:

Hej Søde 

Det jo heldigvis ikke alle børn som har søvn problemer heldigvis 

Ja han er kommet på eget værelse igen og så har vi gjort hans seng mindre man kan købe sådan nogen tygge senge rende og det har vi gjort så den er ca blevet 15 cm mindre hele vejen rund så nu håber jeg at det holder ved 

Kram til dig

Ej hvor smart! Lækkert hvis det "bare" var det der skulle til :-) Og så kan moren endelig få lidt mere søvn.

- Nej, ved godt at det ikke er alle, men tror at alle har en eller anden fase som dræner forældrene på den ene eller anden måde... Men spændende at se hvad min finder på.

Anmeld

8. oktober 2009

MetteT

malou skriver:

Ihhhh altså.... KL. 04 vågnede min lille prins og var LYS vågen.... åhhhhh ikke just mit ynglings tidspunkt. Nogle gange kan jeg putte med ham inde under min dyne.. men næh nej, ikke idag. Suk. Nå men han leger rundt på gulvet nu med alle sine ting og vufferne...

Ser at der kun er 14 online nu... sover I alle sammen endnu??? Er jeg den eneste med en overdrevet   A    BABY????

knus malou

Nej du er bestemt ikke den eneste.. Det har i 2 uger været morgen ved 3-4 tiden hjemme ved os... Gaaab..
Der var bare ikk noget at gøre, hun var bare vågen!! Prøvede som du, at putte hende ind til os. Men hun baksede bare rundt og brokkede sig helt vildt..
Efter et par timers moslen ku jeg putte hende i barnevognen.. Men ikk særlig optimalt, når hun alligevel sku til at op der..

Men de sidste to dage, er hun først vågnet kl 6. Så jeg håber det er vendt igen

Knus Mette

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

MetteT skriver:

Nej du er bestemt ikke den eneste.. Det har i 2 uger været morgen ved 3-4 tiden hjemme ved os... Gaaab..
Der var bare ikk noget at gøre, hun var bare vågen!! Prøvede som du, at putte hende ind til os. Men hun baksede bare rundt og brokkede sig helt vildt..
Efter et par timers moslen ku jeg putte hende i barnevognen.. Men ikk særlig optimalt, når hun alligevel sku til at op der..

Men de sidste to dage, er hun først vågnet kl 6. Så jeg håber det er vendt igen

Knus Mette

Ej søde troet kun det var et par dag øv øv. det bare så hård især når de ikke vi sove igen Lucas falder da i det midste i søvn igen. Håber det holder ved med kl 6.

Kram

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

LauraLW skriver:

Ej hvor smart! Lækkert hvis det "bare" var det der skulle til :-) Og så kan moren endelig få lidt mere søvn.

- Nej, ved godt at det ikke er alle, men tror at alle har en eller anden fase som dræner forældrene på den ene eller anden måde... Men spændende at se hvad min finder på.

Ja det er der helt sikkert og det kan være pisse hård men der sgu ikke noget at sige til det med alt det der sker med dem tænder osv osv osv.

Kram 

Anmeld

8. oktober 2009

LauraLW

Diana... skriver:

Ja det er der helt sikkert og det kan være pisse hård men der sgu ikke noget at sige til det med alt det der sker med dem tænder osv osv osv.

Kram 

Nej præcis, de gør det jo heldigvis ikke for at være besværlige :-) Er meget spændt på hvordan vi klarer de hårde perioder, altså Thomas og jeg, da det jo er "normalt" at det går lidt (nogle gange meget) ud over forholdet... Men man må jo tro og håbe på det bedste :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.