Mensagtige smerter 32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2017

HvidSne

Pyha, tænker det nok er helt normalt, men ville alligevel lige spørge...

Jeg er i dag 32+0 og har bare så irriterende mavesmerter, som minder om stærkere menstruationssmerter. Det er så ubehageligt, at jeg har bare lyst til at lægge mig under dynen og have ondt af mig selv. 

Babypige er aktiv som sædvanligt i maven, så jeg tænker, at alt nok er okay, men ville lige høre alligevel. Som førstegangsgravid er der så mange ting, man ikke aner en pind om.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2017

baby_drømme

HvidSne skriver:

Pyha, tænker det nok er helt normalt, men ville alligevel lige spørge...

Jeg er i dag 32+0 og har bare så irriterende mavesmerter, som minder om stærkere menstruationssmerter. Det er så ubehageligt, at jeg har bare lyst til at lægge mig under dynen og have ondt af mig selv. 

Babypige er aktiv som sædvanligt i maven, så jeg tænker, at alt nok er okay, men ville lige høre alligevel. Som førstegangsgravid er der så mange ting, man ikke aner en pind om.

Det havde jeg også da jeg var omkring de 30 uger, men kun i en lille dags tid. Blev naturligvis bekymret, især fordi min mor fødte sin første i uge 32.

Men når jeg tænker tilbage, var det jo nok bare ligamentsmerter, da det hele jo stadig giver sig.  Så mon ikke det er dét, du oplever. Selvfølgelig, hvis det bliver værre, ville jeg ringe til fg og få deres vurdering  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.