Hvor hurtigt steg jeres hcg i starten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.182 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2017

Anonym trådstarter

Har brug for jeres syn på sagen her, da jeg allerede har dømt denne graviditet ude...

hcg tal på cd 12 (3+5) var den på 46

hcg tal på cd 16 (4+2) var den på 145, dvs. Ca 4 dage imellem (3,5 dage da den første er taget kl 15 og den næste er taget om morgen kl 7) 

hvordan steg jeres BP?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2017

FruSteffensen

Med mindre du har en historik med gentagne spontane aborter, så vil jeg virkelig anbefale dig at lade være med at få oplyst/tjekke hcg-værdierne for det giver ikke andet end bekymringer! Jeg lod undlod helt bevidst at spørge til den eksakte værdi af samme grund, og gentog for mig selv at så længe fertilitetsklinikken var tilfreds (IVF-graviditet), så var det godt.

MEN nu har du jo fået gjort dig selv bange og nervøs (mere end vi alle sammen er når vi får den positive test), og så kan det måske hjælpe dig at tjekke denne online beregner af fordoblingstid: http://www.countdowntopregnancy.com/tools/beta_doubling_calculator.php

Ifølge den er fordoblingstiden ud fra dine blodprøver på 53 timer, og for hcg-tal under 1.200, er normalområdet (dvs. den sunde, normale tidlige graviditet) er mellem 31 og 72 timer. Alt i alt tyder intet på at noget er galt med din lille spire.

Held og lykke

Anmeld Citér

9. maj 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Med mindre du har en historik med gentagne spontane aborter, så vil jeg virkelig anbefale dig at lade være med at få oplyst/tjekke hcg-værdierne for det giver ikke andet end bekymringer! Jeg lod undlod helt bevidst at spørge til den eksakte værdi af samme grund, og gentog for mig selv at så længe fertilitetsklinikken var tilfreds (IVF-graviditet), så var det godt.

MEN nu har du jo fået gjort dig selv bange og nervøs (mere end vi alle sammen er når vi får den positive test), og så kan det måske hjælpe dig at tjekke denne online beregner af fordoblingstid: http://www.countdowntopregnancy.com/tools/beta_doubling_calculator.php

Ifølge den er fordoblingstiden ud fra dine blodprøver på 53 timer, og for hcg-tal under 1.200, er normalområdet (dvs. den sunde, normale tidlige graviditet) er mellem 31 og 72 timer. Alt i alt tyder intet på at noget er galt med din lille spire.

Held og lykke

Tusind tak for dit svar:-) jo jeg har aboteret en del gange tidligere,men det er 1,5 år siden igen del kg. Siden så valgte at tro at den bliver her, men da jeg så fik målt hcg og den ikke var steget Præsis til det dobbelte sneg frygten sig ind over mig, men igen det er også fordi når man spørger den ene læge er det fint fint og når men så spørger anden læge jamen så er det ikke heeeelt så godt bla bla bla, ja det er fandme noget træls noget at stå i en situation hvordan ikke ved om man er købt eller solgt 

de andre gange jeg har abortetert har jeg blødt tidligt,men ikke denne gang

Jeg skal ha taget hcg imorgen igen :-)

Anmeld Citér

9. maj 2017

FruSteffensen

At du slet ikke bløder må absolut være et godt tegn. Jeg krydser fingre for dig

Held og lykke med blodprøven i morgen og husk at der er kommet mange dejlige babyer ud af graviditeter med hcg-tal der ikke lige fordoblede sig på præcis 48 timer

Anmeld Citér

9. maj 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

At du slet ikke bløder må absolut være et godt tegn. Jeg krydser fingre for dig

Held og lykke med blodprøven i morgen og husk at der er kommet mange dejlige babyer ud af graviditeter med hcg-tal der ikke lige fordoblede sig på præcis 48 timer

Tak skal du have for de krydesede fingre  

det vil jeg huske når får mine tánker omkring at det hele går som "det plejer"bevare roen og ha in mente at der kommer mange babyer ud af hcg'er som ikke stiger efter normen :-)

Anmeld Citér

10. maj 2017

Anonym

3+2: 6

3+4: 49

3+6: 144

4+2: 742

5+2: 5025

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym trådstarter

Update: Mit hcg er steget til 338 og taget igår og i mandags var den på 144�������������� det er en stigning på 130%����

Anmeld Citér

14. maj 2017

Anonym

Jeg har talt med en overlæge, som oplyser at det en skrøne - HCG behøver ikke Stige til det dobbelte hver anden dag. Så længe det stiger flot, så er det et godt tegn. Den undersøgelse, som understøtter HCG stigning på det dobbelte hver anden dag er foretaget på Kun 20 gravide - altså er undersøgelsen og konklusionen herfra vedtaget på et meget tyndt grundlag. Mit hcg niveau steg heller ikke med det dobbelte hver anden dag - men baby har det så fint!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.