Hjælp hvad gør jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
5 svar
10 synes godt om
8. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej alle 

Jeg er starter på nyt job her for nogle uger siden og er super glad for det. Men har dog et problem min mandlige kollega er efter mit syn ret lækker og tænker på sex hver gang jeg ser ham, tage mig selv i at rører ved ham nå vi gå lave sjovt sammen.. Både ham og jeg er gift og har børn... Tro endelig ikke der kommer til ske mere og ved overhoved ikke om han ha det på samme måde.. Men jeg synes opfører mig som teen og lyder også lidt som en !! Hjælp mig med gode råd el hvordan man kommme ud det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2017

Muffinmus

Går du og rører ved ham??

Altså umiddelbart lyder du, som du selv siger, ret teenagere agtigt.

Du er voksen, så du tager jo selv ansvar for ord og handlinger.  Der er ikke mange andre råd end at du må stoppe det og tænke på dine børn og mand i syedetfor, hver gang du ser ham. Det andet holdet ikke i længden tænker jeg, hverken for dig eller ham.

Anmeld Citér

8. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej alle 

Jeg er starter på nyt job her for nogle uger siden og er super glad for det. Men har dog et problem min mandlige kollega er efter mit syn ret lækker og tænker på sex hver gang jeg ser ham, tage mig selv i at rører ved ham nå vi gå lave sjovt sammen.. Både ham og jeg er gift og har børn... Tro endelig ikke der kommer til ske mere og ved overhoved ikke om han ha det på samme måde.. Men jeg synes opfører mig som teen og lyder også lidt som en !! Hjælp mig med gode råd el hvordan man kommme ud det 

Enig med ovenstående. Tænk hvordan du selv ville have det hvis det var din mand der opførte sig sådan overfor en kvindelig kollega. Tænkt det hver gang du nærmer ham. Så stopper det hurtigt - forhåbentligt 

Anmeld Citér

9. maj 2017

Anonym trådstarter

Angående det rører ved ham er altså nå vi lave sjov sammen, gå puffer lidt til hinanden og så dan !! Jeg er henholdvis lykkelig gift og det aldrig sker før. 

Ham her sætter bare noget i gang ved mig !! 

Anmeld Citér

9. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Angående det rører ved ham er altså nå vi lave sjov sammen, gå puffer lidt til hinanden og så dan !! Jeg er henholdvis lykkelig gift og det aldrig sker før. 

Ham her sætter bare noget i gang ved mig !! 

Du flirter med ham hvilket kan være helt uskyldigt til tider. Men i dit tilfælde går det dig på og det er derfor helt forkert at fortsætte med det. Som skrevet oppe over. Du er en voksen kvinde og er selv ansvarlig for dine handlinger. Stop med det eller bekend kulør overfor din mand så han i det mindste ved hvad der foregår. 

Anmeld Citér

9. maj 2017

Kløver

Tænk hvad din mand ville sige hvis han var ved siden af dig. Forestil ham ved dig, og hvordan du ville have det hvis han gjorde det samme. Hvordan ville du ønske  det ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.