Spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
13 svar
4 synes godt om
7. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er gravid 7+0 i dag. I onsdags begyndte jeg at pletbløde hvor vi kom til akut skannning, vi så også hjerteblink. Jeg er nu begyndt at bløde rigtig meget. Det er frisk rødt blod, og er næsten sikker på at det er en spontan abort. 

Skal jeg ringe til lægevagten eller vente til egen læge i morgen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er gravid 7+0 i dag. I onsdags begyndte jeg at pletbløde hvor vi kom til akut skannning, vi så også hjerteblink. Jeg er nu begyndt at bløde rigtig meget. Det er frisk rødt blod, og er næsten sikker på at det er en spontan abort. 

Du skal vente til i morgen og ringe til egen læge. Hvis du er ved at aborterer kan lægevagten intet gøre for dig alligevel.

Anmeld Citér

7. maj 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger. 

Selvom du ringer til egen læge, kan han ikke gøre noget, så det giver ingen mening at forstyrre ham

Anmeld Citér

8. maj 2017

Sabone

Jeg har blødt to gange under denne graviditet og jeg kontaktede egen læge begge gange og blev sendt videre til scanning.. 

Jeg ville ringe, også selv om de ikke kan gøre noget 

Held og lykke 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg har blødt to gange under denne graviditet og jeg kontaktede egen læge begge gange og blev sendt videre til scanning.. 

Jeg ville ringe, også selv om de ikke kan gøre noget 

Held og lykke 

Også lige så meget som mens? 

Anmeld Citér

8. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hvis du bløder ligeså meget som mens. Så er det desværre højst sandsynligt en SA. Ring til lægen og spørg hvordan du skal forholde dig. 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Hvis du bløder ligeså meget som mens. Så er det desværre højst sandsynligt en SA. Ring til lægen og spørg hvordan du skal forholde dig. 

Jeg sidder nede ved lægen nu og venter på ar komme ind. Det er næsten ligesom mens, desværre 

Anmeld Citér

8. maj 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg sidder nede ved lægen nu og venter på ar komme ind. Det er næsten ligesom mens, desværre 

Øv det gør mig ondt.  

selvom det er svært og en ringe trøst og så prøv at tænk på positivt at det sker fordi embryoet ikke var levedygtigt. 

Sender dig et knus med på vejen 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Sabone

Anonym skriver:

Nej, dog ikke.. Der har været blod på papiret, når jeg har tørret mig og blod i bindet.. 

Anmeld Citér

8. maj 2017

idontknow

Hvordan gik det ved lægen ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.