Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej piger! Jeg vil høre om nogen kan genkende disse symptomer: 

Kvalme, sure opstød, oppustet, underlig smag i munden, træthed, svimmel, mega meget sult hele tiden uden at kunne spise særligt meget, tissetrang. Og rumsteren i underlivet, der for mig ikke betyder smerter men nærmere de bobler man oplever som det første. (2. Graviditet - håber jeg) 

Synes bare det er voldsomt tidligt at have alle de her symptomer 3+!  (Har kun taget en test i går på aftenurin som self var negativ) hvad siger i??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2017

Anonym

Ingen kan jo sige om du er gravid, eller om du stresser din krop. 

Det eneste er at vente på den dag mens udebliver og så teste. 

Det er et utal af symptomer, men det er jo individuelt. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ingen kan jo sige om du er gravid, eller om du stresser din krop. 

Det eneste er at vente på den dag mens udebliver og så teste. 

Det er et utal af symptomer, men det er jo individuelt. 

Forventer heller ikke at nogen kan sige om jeg er gravid, ville bare høre om nogen kan genkende symptomerne og om nogen måske har oplevet dem så tidligt 

Der er helt sikkert en mulighed for at det meste er placebo fordi jeg sådan ønsker det. Sult og kvalme hænger sammen og kan jo udløse hinanden og være ingenting og træthed kommer og går jo med et lille barn. Det eneste symptom som jeg har, der kun er den ene forklaring på, er smagen i munden. For jeg fandt først ud af hvad det kunne skyldes da jeg prøvede at søge på det. Men det er jo altid bedst at fatte tålmodighed og vente! Det er bare så svært 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.