menstruation trods gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Menstruation trods gravid ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

648 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej alle sammen! 

Jeg har stoppet mine ppiller for 3 måneder siden, da mig og min mand ønsker et barn❤️

jeg har oplevet en del symptomer denne gang, såsom tydlige blodåre på brysterne samt ømme bryster. Jeg har være ekstrem oppustet også har jeg har haft brunt udflåd i 3 dage inden forventet menstruation. Jeg skulle have haft den imorgen men er allerede begyndt at bløde idag 

nogen som har prøvet noget ligende også alligevel testet positiv ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2017

Karina84

Nope, når jeg har testet positiv har det været ved udebleven mens.

Men jeg har til gengæld prøvet at analyserer alle kroppens signaler som symptomer og er derved blevet skuffet når mens så kom.

Da jeg ignorerede symptomerne, da testede jeg positiv

Vent og se, hvis du kun bløder en lille smule i dag og der ellers ikke er noget, kan du jo forsøge dig med et test om nogle dage.  

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Nope, når jeg har testet positiv har det været ved udebleven mens.

Men jeg har til gengæld prøvet at analyserer alle kroppens signaler som symptomer og er derved blevet skuffet når mens så kom.

Da jeg ignorerede symptomerne, da testede jeg positiv

Vent og se, hvis du kun bløder en lille smule i dag og der ellers ikke er noget, kan du jo forsøge dig med et test om nogle dage.  

Ja det tænker jeg også!

man høre bare så mange historier og folk som får menstruation trods de er gravide.

Jeg prøver også virkelig at ikke analysere hver eneste ændring ved min krop, men det er bare så svært når man ønsker det så brændene. 

Jeg har dog et spørgsmål mere. Hvis man tager en æggeløsningstest. Hvornår skal man tag den og hvad betyder det når den er positiv ?

har man så æggeløsning samme dag ? Eller dagen efter ?.

jeg er ret ny i al det her hehe. Jeg har været på ppiller i lidt over 3 år.

Anmeld Citér

7. maj 2017

Hugoline.

Jeg har prøvet at få "menstruation " dvs kraftig blødning i 5-6 dage i uge 4, selvom jeg var gravid. Fandt derfor først ud af jeg var gravid senere.

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen! 

Jeg har stoppet mine ppiller for 3 måneder siden, da mig og min mand ønsker et barn❤️

jeg har oplevet en del symptomer denne gang, såsom tydlige blodåre på brysterne samt ømme bryster. Jeg har være ekstrem oppustet også har jeg har haft brunt udflåd i 3 dage inden forventet menstruation. Jeg skulle have haft den imorgen men er allerede begyndt at bløde idag 

nogen som har prøvet noget ligende også alligevel testet positiv ?

Jeg er blevet gravid 4. Måned efter p pille stop. Alle de andre måneder havde jeg syyyygt mange symptomer. Ømme bryster, oppustet, synes jeg havde kvalme osv osv. Men jeg var ikke gravid. Denne måned hvor jeg rent faktisk er gravid havde jeg ingen symptomer. Først nu 5+ begynder jeg at mærke lidt murren og ømme bryster. 

Så man kan ikke stole på de symptomer. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Karina84

Anonym skriver:

Ja det tænker jeg også!

man høre bare så mange historier og folk som får menstruation trods de er gravide.

Jeg prøver også virkelig at ikke analysere hver eneste ændring ved min krop, men det er bare så svært når man ønsker det så brændene. 

Jeg har dog et spørgsmål mere. Hvis man tager en æggeløsningstest. Hvornår skal man tag den og hvad betyder det når den er positiv ?

har man så æggeløsning samme dag ? Eller dagen efter ?.

jeg er ret ny i al det her hehe. Jeg har været på ppiller i lidt over 3 år.

Pas jeg brugte ikke de der ægløsningsteste...

Men jeg kan godt forstå dig, og jeg gjorde det samme med den første, de første par måneder. Men det var først da jeg lagde tankerne om baby på hylden, fokuserede på de andre vigtige og skønne ting og vores liv, at jeg testede positiv. Jeg testede endda ret sent (omkring uge 9 tror jeg det var), da jeg netop stoppede med at holde styr på datoer, signaler osv. 

Ved nr. 2 tog vi det igen som det kom og det kom så i første forsøg 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Pianisten

Jeg havde "menstruation" i 3 dage der hvor jeg normalt skulle have haft det - blev dog mistænksom fordi mine menstruationer plejer at vare 6-7 dage, og denne her omgang stoppede altså efter de tre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.