85 dage uden menstruation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2017

Hansen80

Hej med jer. 

Jeg er en kvinde på 26, jeg har ikke været på p-piller i en del år, men mine menstruationer er med tiden blevet mere og mere uregelmæssig. 

Lige nu er det 85 dage siden sidste menstruation. Jeg har i 3 uger haft meget ømme bryster, så slemt så jeg vågner om natten pga. Smerter. Jeg har taget på, hvilket jeg normalt har svært ved. Jeg bøvler med forstoppelse. Men negativ tests.... 

I går fik jeg en lille blødning, og kvalme før plus en træls fornemmelse i maven. Efterfølgende har jeg fortsat kvalme, men ingen blødning. 

Jeg har en tid ved gynækolog om 1,5 måned. 

Mit spørgsmål er så.. bør jeg være bekymret??? Min læge mener ikke jeg er gravid når jeg tester negativ. 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2017

Anonym

Hansen80 skriver:

Hej med jer. 

Jeg er en kvinde på 26, jeg har ikke været på p-piller i en del år, men mine menstruationer er med tiden blevet mere og mere uregelmæssig. 

Lige nu er det 85 dage siden sidste menstruation. Jeg har i 3 uger haft meget ømme bryster, så slemt så jeg vågner om natten pga. Smerter. Jeg har taget på, hvilket jeg normalt har svært ved. Jeg bøvler med forstoppelse. Men negativ tests.... 

I går fik jeg en lille blødning, og kvalme før plus en træls fornemmelse i maven. Efterfølgende har jeg fortsat kvalme, men ingen blødning. 

Jeg har en tid ved gynækolog om 1,5 måned. 

Mit spørgsmål er så.. bør jeg være bekymret??? Min læge mener ikke jeg er gravid når jeg tester negativ. 

På forhånd tak 

Måske har du pco? 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym

Lyder helt klart som om du har PCO, ja.

Anmeld Citér

7. maj 2017

Hansen80

Tak for jeres svar. Har læst lidt om det, og ja det kunne godt lyde som om det var det. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Josephinesmor

Hansen80 skriver:

Tak for jeres svar. Har læst lidt om det, og ja det kunne godt lyde som om det var det. 

Jeg har fået taget En masse prøver fordi jeg selv troet jeg havde pco, fordi jeg har uregelmæssig mens. Men intet på mine prøver viser tegn på pco. Så det behøver altså ikke være derfor. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Pianisten

Hvis nu du var gravid, og teknisk set er tre måneder henne, så ville du danne så meget hcg at tests kan blive negative. Hvis du vil have et helt klart svar, så er en betalt scanning nok vejen frem

Anmeld Citér

8. maj 2017

Hansen80

Jeg tog igen en test i går og her til morgen. Begge positive. ����������

Anmeld Citér

8. maj 2017

Mortilah

Hansen80 skriver:

Jeg tog igen en test i går og her til morgen. Begge positive. ����������

Wow. Tillykke!!! 

Anmeld Citér

9. maj 2017

Hansen80

Mange tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.