Jeg skal til fest - hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
8 svar
4 synes godt om
6. maj 2017

Anonym trådstarter

Jeg skal til konfirmation når jeh er 5+5 og graviditeten er stadig hemmelig. 

Selve alkohol til maden er nemt nok, for jeg drikke aldrig alkohol til familiefester. Jeh kan ikke lide rød eller hvidvin, så det er usandsynligt nogen lugter lunten, og desuden har vi børn med. 

Men velkomstdrink, hvad der? Sker der noget ved jeh drikker en lille velkomstdrink? Jeg tænker der er så lidt alkohol i og at fosteret stadig lever af sin madpakke, eller? Jeg vil ikke gøre noget der skader den bette, og har ikke haft dette dilemma de andre gange. 

Har ikke tænkt mig at spille antibiotika-kortet, den falder min mor aldrig for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Bare tag en drink og skål med de andre. Nip forsigtigt til den eller lad som om du drikker. Min erfaring er, at det ikke bliver lagt mærke til, hvis man ikke selv gør noget ud af det.. god fest

Anmeld Citér

6. maj 2017

Tranebaer

- Lad som om du drikker uden at gøre det

- Byt diskret glas med din kæreste, når han har drukket halvdelen, så det ligner at det er dig, der har drukket 

- Kom til at stille glasset fra dig et sted du desværre ikke kan huske

Anmeld Citér

6. maj 2017

B&J

Hvorfor gør så meget ud af det. Sig du ikke har lyst til det.

Anmeld Citér

6. maj 2017

Kay

Nip et lille nip til den og så gør som du ville gøre hvis du ikke kunne lide den jeg plejer bare at stille den et sted hvis jeg ikke kan li den 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Bananaalice

Vi har gudskelov bil og kørekort, så det er helt legalt at være den der kører hjem  
Alternativt er det jo bare at sige du har haft lidt migræne-tilstand, du skal noget i morgen, og at 1 genstand smager af mange flere..

Så bare skynd dig og tag en sodavand når det er muligt  

Anmeld Citér

6. maj 2017

God-mor

Anonym skriver:

Jeg skal til konfirmation når jeh er 5+5 og graviditeten er stadig hemmelig. 

Selve alkohol til maden er nemt nok, for jeg drikke aldrig alkohol til familiefester. Jeh kan ikke lide rød eller hvidvin, så det er usandsynligt nogen lugter lunten, og desuden har vi børn med. 

Men velkomstdrink, hvad der? Sker der noget ved jeh drikker en lille velkomstdrink? Jeg tænker der er så lidt alkohol i og at fosteret stadig lever af sin madpakke, eller? Jeg vil ikke gøre noget der skader den bette, og har ikke haft dette dilemma de andre gange. 

Har ikke tænkt mig at spille antibiotika-kortet, den falder min mor aldrig for

Jeg ville da bare drikke min velkomstdrink 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Anonym trådstarter

Elsker baby.dk, man altid regne med et godt råd  hmm. Jeg tror jeg tager et par sip og bliver forstyrret af en af børnene og må sætte glasset fra mig. Vupti. Så kloge vi er 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Marts17

Jeg stod i samme situation sidste år, havde lige testet positiv dagen før. Jeg tog velkomstdrinken, tog et sip og forduftede efter skålet, så hældte jeg resten ud i en vask og vupti, da jeg kom tilbage var glasset tomt �� 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.