For mig lyder det som stress
For 2 år siden var jeg selv i en situation hvor jeg havde mistede min mor to år tidligere, stod med en der der var alvorlig syg og skulle prøve at komme videre efter et hjemmeoverfald.... Jeg havde det nøjagtig som dig!!! Træt med træt på..... kunne sove i 100 år og alligevel ku jeg ikke sove når jeg endelig lå i min seng.... tankerne suste rundt i mit hovedet...... og ganske rigtig pludselig sagde det BANG og så lå en en aften i fosterstilling og kunne ingenting.....
Kom til lægen dagen efter som sagde stress!! Det har taget mig 2 år at komme helt ovenpå igen....
Tænker du bli'r nødt til at tage til lægen igen! Og så bli'r du nødt til at sætte sig ned og tænke over hvad det præcis er der stresser dig..... vurdere om det er noget du kan gøre noget ved og kan du det så gør det!!!! Kan du ikke må du finde ud af hvordan du kan håndtere situationen så du ikke føler dig presset af den.... kam du få hjælp fra andre?? Det er super vigtig du ihvertfald gør noget ved det situationen ellers ender du muligvis HELT nede på gulvet og der ønsker ingen at ende 
Anmeld
Citér