Drænet for energi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
1 synes godt om
6. maj 2017

Anonym trådstarter

Har mest af alt brug for at få luft . Jeg har igennem en længere periode været meget presset  af en rigtig trælst situation , som påvirker hele vores familie. Min krop reagere både fysisk og psykisk. Nogle dage har jeg det så skidt, kan næsten ikke være i min krop. Jeg er udmattet, er konstant træt men sover ikke pga tanker. Min læge anbefalede motion, så har gået nogle lange turer. Men bliver bare mere træt og energiforladt . Har ikke rigtig lyst til mad. Nok ikke det bedste når kroppen har brug for energi. Jeg er så træt, min krop er færdig , min psyke er færdig . Ville ønske jeg kunne sove i 100 år og alt var godt igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2017

B&J

Anonym skriver:

Har mest af alt brug for at få luft . Jeg har igennem en længere periode været meget presset  af en rigtig trælst situation , som påvirker hele vores familie. Min krop reagere både fysisk og psykisk. Nogle dage har jeg det så skidt, kan næsten ikke være i min krop. Jeg er udmattet, er konstant træt men sover ikke pga tanker. Min læge anbefalede motion, så har gået nogle lange turer. Men bliver bare mere træt og energiforladt . Har ikke rigtig lyst til mad. Nok ikke det bedste når kroppen har brug for energi. Jeg er så træt, min krop er færdig , min psyke er færdig . Ville ønske jeg kunne sove i 100 år og alt var godt igen. 

Først syntes jeg du skal få taget den store blodprøve for at tjekke om det har noget med trætheden af gøre

men jeg tror det ikke men bare for ar være sikker 

så syntes jeg du skal snakke lidt mere alvorligt med din læge fordi det lyder som en depertion du har 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Først syntes jeg du skal få taget den store blodprøve for at tjekke om det har noget med trætheden af gøre

men jeg tror det ikke men bare for ar være sikker 

så syntes jeg du skal snakke lidt mere alvorligt med din læge fordi det lyder som en depertion du har 

Jeg har været ved lægen, havde ikke tænkt på blodprøver. Lægen foreslog det heller ikke. Tænker også det skyldes situationen men alligevel kommer trætheden bag på mig. Lægen mente en blanding af stress/angst/depression. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Jeg har været ved lægen, havde ikke tænkt på blodprøver. Lægen foreslog det heller ikke. Tænker også det skyldes situationen men alligevel kommer trætheden bag på mig. Lægen mente en blanding af stress/angst/depression. 

Men.. Var den eneste behandling han foreslog en gåtur? Hvis han mener du har stress, angst og depression? Så kan jeg godt forstå du ikke får det bedre! Bevares frisk luft og motion er aldrig dumt, men det er eddermame ikke nok til at behandle en stress/angst/depression-kombi.. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

sandramor

For mig lyder det som stress

For 2 år siden var jeg selv i en situation hvor jeg havde mistede min mor to år tidligere, stod med en der der var alvorlig syg og skulle prøve at komme videre efter et hjemmeoverfald.... Jeg havde det nøjagtig som dig!!! Træt med træt på..... kunne sove i 100 år og alligevel ku jeg ikke sove når jeg endelig lå i min seng.... tankerne suste rundt i mit hovedet...... og ganske rigtig pludselig sagde det BANG  og så lå en en aften i fosterstilling og kunne ingenting.....

Kom til lægen dagen efter som sagde stress!! Det har taget mig 2 år at komme helt ovenpå igen....

Tænker du bli'r nødt til at tage til lægen igen! Og så bli'r du nødt til at sætte sig ned og tænke over hvad det præcis er der stresser dig..... vurdere om det er noget du kan gøre noget ved og kan du det så gør det!!!! Kan du ikke må du finde ud af hvordan du kan håndtere situationen så du ikke føler dig presset af den.... kam du få hjælp fra andre?? Det er super vigtig du ihvertfald gør noget ved det situationen ellers ender du muligvis HELT nede på gulvet og der ønsker ingen at ende 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Men.. Var den eneste behandling han foreslog en gåtur? Hvis han mener du har stress, angst og depression? Så kan jeg godt forstå du ikke får det bedre! Bevares frisk luft og motion er aldrig dumt, men det er eddermame ikke nok til at behandle en stress/angst/depression-kombi.. 

Nej selvfølgelig ikke den eneste , fik også en henvisning til psykolog. Han nævnte også medicinsk behandling men i samråd blev vi enig om psykolog som første skridt. Tror bare jeg er overrasket over denne enorme træthed min krop er ramt af. 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Grunden til lægen nævnte motion var for at give kroppen en naturlig træthed. Kan ikke sove så har prøvet at gå nogle lange turer for at se om det kunne hjælpe, men syntes deVærre det giver modsatte effekt . 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.