Blødning fra livmoderhalsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2017

Musen85

Hej alle sammen 

Vi blev lidt forskrækkede sidste torsdag, da jeg begyndte at have små friske blødninger, men dagen efter kom vi til scanning og vores lille dreng har det heldigvis godt og til nakkefolden i tirsdags havde han sin egen fest derinde (er 14+4)  jeg bløder fra et kar  i starten af livmoderhalsen og det var ikke farligt heldigvis.. Men spørgsmålet er; nogen der har oplevet det samme og hvor lang tid bliver det her plet blødning ved? Og fik i afvide at i skulle slappe af for at få stoppet den blødning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2017

MiniMe2005

Jeg ved ikke, om det er helt den samme blødning, vi har haft, men jeg blødte på grund tørre/ru pletter på livmoderhalsen. Hos mig startede det først i slutningen af uge 18, og desværre fortsatte det graviditeten ud. Dog var det langt fra hver dag. Jeg blødte kraftigt en gang i uge 26, og det var først der, jeg blev undersøgt (indtil da skulle jeg "se det an", da det ikke var så kraftigt).

Jeg fik at vide, at jeg kunne fortsætte, som jeg plejede både med sex og motion. Jeg styrketrænede og dyrkede yoga tre-fire gange om ugen. Tog blødningen til eller kom der smerter, skulle jeg selvfølgelig stoppe.

Det var irriterende og ubehageligt at se blodet, for selvom jeg vidste hvorfor, blev jeg altid en smule utryg, men jeg havde ikke andre gener i forhold til det.

Anmeld Citér

6. maj 2017

Musen85

MiniMe2005 skriver:

Jeg ved ikke, om det er helt den samme blødning, vi har haft, men jeg blødte på grund tørre/ru pletter på livmoderhalsen. Hos mig startede det først i slutningen af uge 18, og desværre fortsatte det graviditeten ud. Dog var det langt fra hver dag. Jeg blødte kraftigt en gang i uge 26, og det var først der, jeg blev undersøgt (indtil da skulle jeg "se det an", da det ikke var så kraftigt).

Jeg fik at vide, at jeg kunne fortsætte, som jeg plejede både med sex og motion. Jeg styrketrænede og dyrkede yoga tre-fire gange om ugen. Tog blødningen til eller kom der smerter, skulle jeg selvfølgelig stoppe.

Det var irriterende og ubehageligt at se blodet, for selvom jeg vidste hvorfor, blev jeg altid en smule utryg, men jeg havde ikke andre gener i forhold til det.

Jamen var til akut scanning, pga at blødningen var frisk selvom at det ikke var en stor blødning, og det eneste jeg ved er at jeg bløder fra kanten af livmoderhalsen. Så deres gæt var et bristet blodkar, pga alle de hormon forandringer i det område. Der var intet at se på scanning af livmoder og moderkage eller ham, så det var ikke noget der påvirker ham heldigvis.. Men ja, har det virkelig ikke godt med at se blod, selvom det for det meste kun er når jeg tørrer mig efter toiletbesøg. Har heller ingen andre gener.. Har hverken ondt eller noget, kun nogen dage pga ligamenterne  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.