Hvor meget vokser brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.395 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2017

C85

Ja som overskriften siger, hvor meget voksede jeres bryster under graviditeten??

Jeg er 14+2 i dag og er begyndt at vokse ud af de bh'er jeg har. Bruger normalt 75B og kiggede efter nogle i går, men 75C var for små - i hvert fald i omkredsen.  Er bare nysgerrig på, hvor meget jeg kan forvente de vokser - og ved godt det selvfølgelig er forskelligt fra person til person.

Jeg har altid haft relativt små bryster, så det er faktisk lidt en stor oplevelse pludselig at få noget mere fylde, hehe, bare ærgerligt det nok ikke varer ved 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2017

Soonmom

Mine voksede næsten ikke (måske fra lille c til stor c) og efter graviditeterne er de tilbage til den samme størrelse 

Anmeld Citér

6. maj 2017

baby_drømme

I graviditeten voksede de ikke særlig meget, men efter fødslen voksede de 2 størrelser, pga mælk selvfølgelig   

Anmeld Citér

6. maj 2017

Jems

Mine er vokset 2 Str under graviditeten �� er lidt spændt på når der kommer mælk �� havde en E skål inden jeg blev gravid 

Anmeld Citér

6. maj 2017

B&J

Mine voksede ikke 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Anonym

Mine voksede 10-12 cm i omkreds. Jeg ammer stadig mit barn på knap et år, og omkredsen er stadig 10-12 cm større end før graviditeten på trods af, at jeg kun mangler at smide tre-fire kilo. Jeg håber meget, at de bliver normal størrelse igen, når jeg er færdig med at amme, da jeg har seriøse problemer med at finde tøj (jeg brugte 75E før).

Anmeld Citér

6. maj 2017

Musen85

Mine er vokset ca 2 størrelser indtil videre.. Er 14+4  var en str F75 inden jeg blev gravid, så syntes egentlig godt det må stoppe nu 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Anonym

Mine voksede ikke under graviditeten. Men da jeg havde født og mælken var løbet til voksede de fra en A skål til en D skål (det gav desværre mange mindre kønne strækmærker, der var endda strækmærker i forvejen, fra de begyndte at vokse da jeg var ung) det nu 3 år siden jeg stoppede med at amme og mine bryster er nu en B skål. 

Anmeld Citér

6. maj 2017

Ayasmor

Startede med C inden 1. Grav. Her voksede de til D under graviditeten og videre op til E mens jeg ammede. Skrumpede så ind til B efterflg. 2. Grav. Voksede de igen til D og videre i F under amning.... tilbage til en endnu sørgeligere b, end efter 1. Barn. Nu venter jeg nr. 3 og aktuelt er brysterne på en D..... tør slet ikke tænke på efterflg 

Anmeld Citér

6. maj 2017

MorTil3+

C85 skriver:

Ja som overskriften siger, hvor meget voksede jeres bryster under graviditeten??

Jeg er 14+2 i dag og er begyndt at vokse ud af de bh'er jeg har. Bruger normalt 75B og kiggede efter nogle i går, men 75C var for små - i hvert fald i omkredsen.  Er bare nysgerrig på, hvor meget jeg kan forvente de vokser - og ved godt det selvfølgelig er forskelligt fra person til person.

Jeg har altid haft relativt små bryster, så det er faktisk lidt en stor oplevelse pludselig at få noget mere fylde, hehe, bare ærgerligt det nok ikke varer ved 

Jeg bruger også normalt 75B men de første par uger efter fødselen var de den her størrelse, de voksede ret meget under graviditeten også.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.