Jeg har fået kørt mig selv helt op og er død bekymret lige nu.
Min yngste søn på halvandet er rigtig tit syg. Jeg har ikke tænkt videre over det, andet end at det jo er træls og virkelig synd for ham. Men han ramler simpelthen ind i den ene sygdom efter den anden.
Idag var vi ved lægen. Lige nu ligger han med skoldkopper, øjenbetændelse, mellemørebetændelse og astmatisk bronkitis. Han har tabt sig en del fordi han ikke har spist rigtigt den sidste uge og i forvejen er han spinkel så nu ser han virkelig tynd ud..
det der har gjort mig dybt bekymret idag er at blodprøven hos lægen viste et ifølge lægen "ret højt" tal for leukocytter. Han lå omkring 11 mener jeg. Samtidig med det har han en lymfeknuder i nakken som de sidste par dage er hævet op og er helt hård og sidder som en knude agtig på den nederste del af kraniet.
Jeg Googlede så forhøjet leukocytter og det der kommer frem er leukæmi og at man ofte ser hævede lymfeknuder samtidig, at børnene ofte er syge og er blege.
Det passer spot on på min søn vi skal ind til lægen igen mandag medmindre han er blevet ordentligt frisk igen, han sagde vi skulle være meget Obs på ham- men jeg vil ind og have taget den blodprøve igen for at sikre mig at det tal falder, uanset hvordan han har det på mandag!
Ser jeg spøgelser eller har jeg grund til at være bekymret?
Anmeld
Citér