Luksusfælden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2017

Sandratoft

Hvis i ser luksusfælden, hvem er så jeres favorit værter? 

Mine er ubetinget Carsten og Jan 

Kender i nogen der har været med? Synes tit jeg hører at de medvirkende siger at der bliver klippet alt for meget i programmet, så de bliver fremstillet som helt forfærdelige mennesker. Kunne godt tænke mig at vide om det er sandt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2017

Tystys14

Sandratoft skriver:

Kender i nogen der har været med? Synes tit jeg hører at de medvirkende siger at der bliver klippet alt for meget i programmet, så de bliver fremstillet som helt forfærdelige mennesker. Kunne godt tænke mig at vide om det er sandt 

Min mand er trofast følger (hvilket gør jeg også ser det Lol).

Kender ikke nogle der har været med, men kunne godt tro på der bliver klippet meget i det for seerens skyld, hvilket jo vil gå ud over de medvirkende.  

Personligt kan/kunne jeg bedst lide de to første værter der var med helt fra start. Er ikke så god til navne, må jeg indrømme. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Dash

Tystys14 skriver:

Min mand er trofast følger (hvilket gør jeg også ser det Lol).

Kender ikke nogle der har været med, men kunne godt tro på der bliver klippet meget i det for seerens skyld, hvilket jo vil gå ud over de medvirkende.  

Personligt kan/kunne jeg bedst lide de to første værter der var med helt fra start. Er ikke så god til navne, må jeg indrømme. 

Jeg er ikke fast seer, men jeg har set det mange gange. Min favorit er helt klar Thomas, men er måske lidt farvet af at jeg synes han ser mega godt ud 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Pianisten

Carsten Linnemann er min ultimative favorit - men det er også bare fordi at jeg er vild med at han ikke pakker tingene ind  Og så synes jeg at han er lidt pæn Kan dog også godt lide Jan Swyrtz - han er bare hyggelig - og iskold, hvis folk ikke umiddelbart gider samarbejde  

Kender heller ikke nogen der har været med i programmet, men synes også tit man hører om hvordan folk er blevet klippet sammen på en negativ måde. Har i hvert fald været oppe i medierne en del gange.

Anmeld Citér

5. maj 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sandratoft skriver:

Jeg kan helt klart bedst lide Jan. Han siger tingene ligeud, og det er så fedt

Jeg har hørt, at der nogle gange er blevet fjernet klip, fordi han er "for hård" mod deltagerne. 

Og ja, der kan selvf. klippes i det, men SÅ meget tror jeg heller ikke, man kan klippe i det.. (uden at ane en skid om det

Men kender heldigvis ingen, som har været med..

Anmeld Citér

5. maj 2017

Rockertand

Sandratoft skriver:

Vi har en bruger herinde (hvis hun stadig er her), som var med for nogle år siden.

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym

Kender 2 par der har været med og ja der bliver klippet godt i det, det er underholdning, så de former det jo som de har lyst til.

Jeg gider ikke se det mere, synes det er det samme hver gang, i hvert fald hvis man som jeg har fulgt lidt med fra starten af.

Anmeld Citér

5. maj 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg synes, det er så kunstigt og iscenesat et setup, at jeg slet ikke er i tvivl om, de grovklipper og manipulerer. Bare de der scener, hvor eksperterne sidder i bilen eller ved pc'erne og sådan "helt spontant" udbryder: "Jeg er spændt på, om X nu kan følge op på vores råd" - og den anden nikker eftertænksomt og supplerer:"Ja, det bliver interessant at se ..." - arghh, det er så kunstigt og indøvet! Og så lige op til reklamepausen - pludseligt break og et "efter pausen-spot" med én, der helst skal græde, sige noget vredt eller have en skideballe af eksperten. 

Programmet ville jo være røvkedeligt uden drama - der skal være noget grimt eller fortvivlet eller groft uansvarligt for at sikre, seerne er med. Jeg ved godt, folk selv vælger at deltage, og noget får de fleste jo ud af det, men de bliver også udstillet på en måde, der helst skal få alle seere til at krumme tæer over dem. 

Jeg bruger nogle af programmerne i min danskundervisning og lader de unge mennesker analysere på metoder og fiktionskoder - underlægningsmusik, kameraføring, klip osv. - og det er altså heftigt, hvad der bruges af effekter for at skrue op for dramatikken. 

Iøvrigt kan jeg bedst lide Swyrtz (eller hvad han nu hedder). Han har jo så også fået tildelt den primært sympatiske, alfaderlige rolle. 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Troldemommi

Selvfølgelig bliver der klippet i programmet, det handler om seertal og underholdning, det må deltagerne da vide, jeg syntes de to første værter var klart de bedste, jeg syntes de er begyndt at tale meget ned til deltagerne og derfor ser jeg det ikke så tit mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.