Mmmm.... perbernødder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

Stineve

jeg sidder lige nu og nyder nogle af årets første pebernødder for mit vedkommende.... MUMS! ... samt er jeg på baby og trendsales... også får jeg tiden til at gå med en god bog "min tabte barndom" fra virkelighedens verden...

Hvad laver du ? og hvorfor er du oppe nu? 

jeg er ikke træt, da jeg sov til kl. 15 i dag, havde nemlig fri fra skole...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

mariamiss6

jeg e ropp enu, fordi jeg ikke fik loppet mig i seng da jeg var oppe at stå før.... Jeg skulle liiiiiiiige tjekk noget her inde..... hehe...

Men bortset fra det så er jeg tit oppe så sent, fordi jeg generelt er lidt at en natugle...

Anmeld

8. oktober 2009

Tina2

Også natugle her....... Har ferie i denne uge, skal dog tidligt op imorgen, da jeg skal i net-mødregruppe med ungerne, bli'r superhyggeligt, så må vel hellere snart finde i min seng:-)

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Jeg har det ligesom jer bedst om natten.... og kan godt lige at være sent oppe...  selvom jeg går i skole...

har faktisk hørt, (jeg aner ikke om det er rigtigt), at folk der har et lavt søvnbehov har en gendefekt !

Anmeld

8. oktober 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

Jeg har det ligesom jer bedst om natten.... og kan godt lige at være sent oppe...  selvom jeg går i skole...

har faktisk hørt, (jeg aner ikke om det er rigtigt), at folk der har et lavt søvnbehov har en gendefekt !

jeg tror faktisk jeg har et højt søvnbehov, eller et normalt måske, jeg er bare dårlig til at holde det ved lige, fordi jeg elsker at sidde oppe alene om natten, og lave de ting jeg gerne vil lave i fred, eller bare sidde her for eksempel...

Jeg er ofte meget aktiv om natten, både kreativt, læsende, og i rengøringsøjemed....

Anmeld

8. oktober 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

jeg sidder lige nu og nyder nogle af årets første pebernødder for mit vedkommende.... MUMS! ... samt er jeg på baby og trendsales... også får jeg tiden til at gå med en god bog "min tabte barndom" fra virkelighedens verden...

Hvad laver du ? og hvorfor er du oppe nu? 

jeg er ikke træt, da jeg sov til kl. 15 i dag, havde nemlig fri fra skole...

hov er det forresten en bog jeg skal læse den der???

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

mariamiss6 skriver:

jeg tror faktisk jeg har et højt søvnbehov, eller et normalt måske, jeg er bare dårlig til at holde det ved lige, fordi jeg elsker at sidde oppe alene om natten, og lave de ting jeg gerne vil lave i fred, eller bare sidde her for eksempel...

Jeg er ofte meget aktiv om natten, både kreativt, læsende, og i rengøringsøjemed....

he he... jeg elsker bestemt også at sove.... men jeg kan faktisk undvære enormt meget søvn.... så ved egentlig ikke om jeg har et stort eller lille søvnbehov ?? 

jeg er også ligesom dig mest aktiv om natten /aftenen... om eftermiddagen kan jeg aldrig lave lektier eller tage mig sammen til særlig meget... der har jeg det bedst med at sidde på nettet eller komme ud at lave noget, som at tage i jysk eller kbh osv... ellers falder jeg bare i staver derhjemme...

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

mariamiss6 skriver:

hov er det forresten en bog jeg skal læse den der???

Jeg synes den er rigtig god....

her er hvad der står bag på bogen :

Selvom jodie kun er otte år gammel, er hun voldelig og aggressiv og har på blot 4 mdr boet hos fem forskellige plejefamilier. nu er hendes sidste håb cathy glass, en erfaren plejemor med over 20 års erfaring. Cathy har aldrig haft et plejebarn, der er så psykisk ude af balance som jodie og hun har ingen anelse om hvad der ligger til grund for pigens chokkerende opførsel, som blandt andet består af meget voldsomme raserianfald, hvor hun slår, sparker og endda skærer i sig selv. kun ved hjælp af en enorm tålmodighed lykkedes det til sidst Cathy at få jodie til at stole på sig, og ganske langsomt begynder den lille pige at afsløre den grufulde mishandling og vanrøgt hun har været ude for......

Anmeld

8. oktober 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

Jeg synes den er rigtig god....

her er hvad der står bag på bogen :

Selvom jodie kun er otte år gammel, er hun voldelig og aggressiv og har på blot 4 mdr boet hos fem forskellige plejefamilier. nu er hendes sidste håb cathy glass, en erfaren plejemor med over 20 års erfaring. Cathy har aldrig haft et plejebarn, der er så psykisk ude af balance som jodie og hun har ingen anelse om hvad der ligger til grund for pigens chokkerende opførsel, som blandt andet består af meget voldsomme raserianfald, hvor hun slår, sparker og endda skærer i sig selv. kun ved hjælp af en enorm tålmodighed lykkedes det til sidst Cathy at få jodie til at stole på sig, og ganske langsomt begynder den lille pige at afsløre den grufulde mishandling og vanrøgt hun har været ude for......

Aaargh den kunne jeg da godt tænke mig at læse... er tosset med bøgerne fra virkelighedens verden.... Jeg gider bare ikke låne dem på biblo, vil heller elåne privat eller købe bogen, men man vil jo gerne have hardback, men de er jo lidt dyre for mig.... og jeg tror sgu ikke min bog-pusher har den der.....

nåh så må jeg have fat i paperbacken hehe....

Anmeld

8. oktober 2009

Stineve

Den er også rigtig god... jeg er færdig om 17 sider

jeg låner dog mest fra biblo, selvom jeg altid har det med at aflevere for sent, fordi jeg glemmer jeg har bøgerne ... he he...

så kunne være jeg skulle gøre ligesom dig i stedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.