Øm i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2017

Anonym trådstarter

Hej tøser 

Jeg har for et par dage siden fundet ud af at jeg er gravid  Det er første barn, og kan mærke at der følger en masse bekymringer med allerede nu, selvom jeg kun er omkring uge 5. De sidste par dage har jeg haft noget lignede menses smerter i både underliv og lænd, og jeg kan læse flere steder, at det skulle være helt normalt fordi menstruationen og kroppen lige skal vende sig til den nye tilstand. Skal først til første lægesamtale den 17.. Jeg synes dog også at jeg føler mig sådan lidt tyk nede i underlivet. Er det normalt? Jeg tænker selv at det er fordi min livmoder er ved at gøre plads, men jeg kan ikke lade være med at tænke lidt over det alligevel. Er der nogen der kan berolige mig lidt eller/og nogen der har prøvet det samme? 

(Jeg ønsker at være anonym indtil vi får endeligt bekræftet at der er liv derinde )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2017

Stivdie

Hej du 

Først og fremmest tillykke! Det er helt normalt, både bekymrede tanker og de ting du føler. Jeg har selv tidligt haft, hvad jeg bedst kan beskrive som en kuglefornemmelse bag skambenet. Oppustethed er også et helt normalt symptom, der kan gøre man føler sig lidt tyk eller udspændt nederst i maven 

Anmeld Citér

5. maj 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Hej du 

Først og fremmest tillykke! Det er helt normalt, både bekymrede tanker og de ting du føler. Jeg har selv tidligt haft, hvad jeg bedst kan beskrive som en kuglefornemmelse bag skambenet. Oppustethed er også et helt normalt symptom, der kan gøre man føler sig lidt tyk eller udspændt nederst i maven 

Mange tak og tak for svar. Det hjalp virkelig  

Følte du også ligesom det sådan nev lidt i underlivet en gang i mellem? Lidt ligesom menses smerter?

Jeg snakkede med min læge kort i dag, og han foreslår at jeg bliver tjekket for blærebetændelse, hvis det føles værre  

Fortsat god aften! 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Mange tak og tak for svar. Det hjalp virkelig  

Følte du også ligesom det sådan nev lidt i underlivet en gang i mellem? Lidt ligesom menses smerter?

Jeg snakkede med min læge kort i dag, og han foreslår at jeg bliver tjekket for blærebetændelse, hvis det føles værre  

Fortsat god aften! 

Velbekomme! 

Jo tak, jeg kan også have en del "nibben", for mig er det primært hen over skambenet, hvor mit mens-ubehag ligesom sidder "dybere". Men menssmerter er helt normale 

Anmeld Citér

7. maj 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg er 4+5 og i dag niver det også helt vildt i underlivet 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Velbekomme! 

Jo tak, jeg kan også have en del "nibben", for mig er det primært hen over skambenet, hvor mit mens-ubehag ligesom sidder "dybere". Men menssmerter er helt normale 

Tusind tak for svar   Det beroliger altså meget, man bliver jo så bange for at der er noget galt med ens lille én - specielt når man kommer til at læse alt muligt på nettet  det skal man i hvertfald ikke begynde på 

Hav en god dag 

Anmeld Citér

8. maj 2017

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg er 4+5 og i dag niver det også helt vildt i underlivet 

Tak for svar! Det er godt at vide at jeg ikke er den eneste 

Stort tillykke 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Hansen80

Jeg er lige så langt som dig sådan cirka . Og har det på samme måde og det er også første for mig. 

Og det kommer kun engang imellem, + kvalme .. 

Så jeg tror det er meget normalt 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Anonym trådstarter

Hansen80 skriver:

Jeg er lige så langt som dig sådan cirka . Og har det på samme måde og det er også første for mig. 

Godt at vide jeg ikke er den eneste  

Og tillykke! 

Anmeld Citér

13. maj 2017

Anonym trådstarter

Hansen80 skriver:

Jeg faldt sjovt nok lige over den her artikel  http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/graviditetskalender/uge-6-2-ligamentsmerter.html

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.