Anonym skriver:
Godaften
Jeg skulle have haft min menstruation d. 25 april, og i dag er det den 4 maj så dvs. at jeg er gået 9 dage over. Normalt får jeg min menstruation ret præcist.
Jeg har testet 3 gange og de er alle negative!
Jeg har ondt i lænd og har haft en lille smule halsbrænd. svimmelhed og humørsvingninger. Jeg har haft en del hovedpine og er ret træt. men er det mon tilfældigt? Hvad skal jeg tro på og hvad skal jeg gøre?
Åh hvor jeg kender din frustration.
Jeg stoppede selv med præventionen (godt nok P-ring) i sommeren 2016. Mens jeg var på prævention var min menstruation også meget regelmæssig. Både i min tredje og femte cyklus efter at have smidt P-ringen, udeblev min menstruation, og jeg tog så også nogle graviditetstests, som ligesom dine, alle var negative, og jeg forstod virkelig ikke hvad der skete. Begge menstruationer kom et par uger efter. Utrolig frusterende. Fra cyklus 6, blev den mere regelmæssig igen 
Jeg tror desværre, ligesom de andre, at din krop stadig lige skal vende sig til at arbejde "normalt" igen. Jeg håber selvfølgelig på det bedste for dig, men du skal heller ikke blive skuffet, hvis din mens kommer om et par dage alligevel! Kroppen skal lige have tid til at komme på plads igen 
Held og lykke med det!
Anmeld
Citér