Ændret døgnrytme under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. maj 2017

Mtj

Hej. Ville luge høre, om der er andre der har stået i lignende situation. jeg er førstegangsgravid i uge 6 og arbejder fra 15-23. Dvs jeg først kommer i seng til midnat. Jeg har altid sovet til hen på formiddagen, men nu pludselig er jeg begyndt at vågne og være frisk allerede klokken 6 hver morgen. Også på mine fridage. Jeg synes det er lige tidligt nok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2017

Mel92

Mtj skriver:

Hej. Ville luge høre, om der er andre der har stået i lignende situation. jeg er førstegangsgravid i uge 6 og arbejder fra 15-23. Dvs jeg først kommer i seng til midnat. Jeg har altid sovet til hen på formiddagen, men nu pludselig er jeg begyndt at vågne og være frisk allerede klokken 6 hver morgen. Også på mine fridage. Jeg synes det er lige tidligt nok 

Jeg lå faktisk lige og tænkte på det samme. Jeg er i næsten i uge 5, mega træt, men når min kæreste er taget afsted lidt over 7 om morgenen, kan jeg bare ikke falde i søvn igen. Jeg har så godt nok haft fri den sidste uge, så det har ikke gjort så meget, men jeg starter også aftenvagter fra i morgen, lige så sene som dine, så jeg frygter også at jeg stadig vågner så tidligt  

Anmeld Citér

4. maj 2017

Mtj

PrincessConsuela skriver:

Jeg lå faktisk lige og tænkte på det samme. Jeg er i næsten i uge 5, mega træt, men når min kæreste er taget afsted lidt over 7 om morgenen, kan jeg bare ikke falde i søvn igen. Jeg har så godt nok haft fri den sidste uge, så det har ikke gjort så meget, men jeg starter også aftenvagter fra i morgen, lige så sene som dine, så jeg frygter også at jeg stadig vågner så tidligt  

Det en underlig ting, men vi må nok bare a cceptere det, og så tage en god lur hen af dagen inden arbejde. Og tillykke forresten 

Anmeld Citér

4. maj 2017

Enitst86

Jep.. Jeg er også aftenvagt og inden jeg blev gravid 1. Gang sov jeg også gerne til langt op ad formiddagen hvis jeg kunne slippe afsted med det.. Da jeg så blev gravid gik der ikke mange uger før jeg også stod kl. 6 og sorterede vasketøj, lavede mad-plan e.l. Jeg tænkte det var kroppens måde at forberede en til det nye liv hvor man ikke bare kan sove længe.. Til gengæld tog jeg så en lur inden arbejde.. 

Anmeld Citér

4. maj 2017

Mel92

Mtj skriver:

Det en underlig ting, men vi må nok bare a cceptere det, og så tage en god lur hen af dagen inden arbejde. Og tillykke forresten 

Der er ikke andet for 

Mange tak, og forresten også stort tillykke til dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.