Hcg stiger ikke rigtigt, men fine scanninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.653 visninger
6 svar
5 synes godt om
3. maj 2017

Buller4321

Hej alle 

jeg har haft 3 spontane aborter siden september, og nu er jeg gravid igen. 

Mit hcg er ikke steget som det skal i den her graviditet:

i forrig uge tirsdag var det på 1900 - torsdag 2400

i sidste uge mandag 4500 - onsdag 6200

jeg er blevet scannet i fredags hvor vi så foster med hjerteblink, som svarede til 6+4

jeg er blevet scannet igen i dag og her var foster vokset som det skulle og jeg er 7+2 - lægen var dog ikke helt positiv, pga mine hcg tal de sidste par uger ikke steg som de helst skulle.

så til mine spørgsmål: 

er der nogle herinde, som har haft halv dårlige blodprøver, men fine scanninger?? Og er det endt med en baby eller en abort ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg har emgang læst at det kun er i starten at hcg skal fordoble sig .. efter et stykke tid stiger det ikke så voldsomt mere.. prøv at Google det

Anmeld Citér

3. maj 2017

Buller4321

Jeg har googlet og har lidt svært ved at finde svar  jeg skal skannes i næste uge så må bare krydse fingre 

tak for svar 

Anmeld Citér

3. maj 2017

lykkekevin

Buller4321 skriver:

Jeg har googlet og har lidt svært ved at finde svar  jeg skal skannes i næste uge så må bare krydse fingre 

tak for svar 

Hej på sundhed.dk

Siger de at i uge 7 skal dine tal ligge mellem 1500 og 100000 det er meget forskelligt hvor hurtig ens tal stiger

Mine kom selv meget langsom  og men fin baby i maven nu 14 uger er jeg hen

Anmeld Citér

3. maj 2017

Lunae

Buller4321 skriver:

Hej alle 

jeg har haft 3 spontane aborter siden september, og nu er jeg gravid igen. 

Mit hcg er ikke steget som det skal i den her graviditet:

i forrig uge tirsdag var det på 1900 - torsdag 2400

i sidste uge mandag 4500 - onsdag 6200

jeg er blevet scannet i fredags hvor vi så foster med hjerteblink, som svarede til 6+4

jeg er blevet scannet igen i dag og her var foster vokset som det skulle og jeg er 7+2 - lægen var dog ikke helt positiv, pga mine hcg tal de sidste par uger ikke steg som de helst skulle.

så til mine spørgsmål: 

er der nogle herinde, som har haft halv dårlige blodprøver, men fine scanninger?? Og er det endt med en baby eller en abort ?? 

Da jeg blev gravid i august steg mine tal heller ikke som de skulle. Jeg kom til scanning og tingene var endnu ikke udviklet, set ud fra min terminsdato. Baby var en slow starter. Jeg begyndte at bløde og blødte sporadisk i nogle måneder. I alt 12 scanninger inden uge 16. 

I onsdags fødte jeg så en sund og rask dreng, på trods af dårlig HCG og blødninger.

Så der er stadig håb, når det lille væsen bare vokser og hjertet slår

Anmeld Citér

4. maj 2017

Buller4321

lykkekevin skriver:

Hej på sundhed.dk

Siger de at i uge 7 skal dine tal ligge mellem 1500 og 100000 det er meget forskelligt hvor hurtig ens tal stiger

Mine kom selv meget langsom  og men fin baby i maven nu 14 uger er jeg hen

Tillykke med graviditeten 

så er der også håb for mig, dejligt med en succes historie 

Anmeld Citér

4. maj 2017

Buller4321

Lunae skriver:

Da jeg blev gravid i august steg mine tal heller ikke som de skulle. Jeg kom til scanning og tingene var endnu ikke udviklet, set ud fra min terminsdato. Baby var en slow starter. Jeg begyndte at bløde og blødte sporadisk i nogle måneder. I alt 12 scanninger inden uge 16. 

I onsdags fødte jeg så en sund og rask dreng, på trods af dårlig HCG og blødninger.

Så der er stadig håb, når det lille væsen bare vokser og hjertet slår

Tillykke med din søn ❤️

Jeg kommer muligvis også til at bløde pga en blodansamling i min livmoder - de sagde den højest sandsynlig er kommet efter de gentagne aborter  men de mente ikke den havde en betydning 

tak for din besked, det er rigtig rart at høre det lykkedes for nogle 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.