Det med de tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
1 synes godt om
3. maj 2017

Anonym trådstarter

Åh gud, jeg er blevet et af de testmonstre, som jeg ellers altid måske har fnist lidt af Det er bare så skide tilfredsstillende at se den ekstra streg dukke frem igen og igen og igen og... Men ulempen er jo så også, at man hurtigt kan gøre sig selv skide neurotisk over hvor tydelige eller ikke tydelige, stregerne er.

Jeg har måske bare lige brug for en ydre person siger til mig, at det følgende er helt normalt, selvom jeg egentlig UDMÆRKET godt ved det selv. Yes, jeg er graviditetsskør.

Tog en test i morges, som var positiv, dejlig tydelig og kom hurtigt frem. Yay yay yay. Det er tredje dag jeg tester (Ja, jeg er en af dem.. ). Så fordi jeg stadig har 4 tests liggende, som jeg har svoret er de sidste, så ville jeg lige prøve igen nu her. Jeg har drukket helt vildt meget her til formiddag, jeg havde lige været ude at tisse 5 min. tidligere (jeg skal tisse hele tiden), og jeg kunne jo godt se i koppen, at min urin var så klar, at det lignede vand. Ikke så mærkeligt, når jeg har drukket meget og næsten lige havde tisset.

Alligevel bliver jeg så bekymret over, at teststregen er meget svag. Altså kan sagtens se den, også med strakt arm, men den er mega svag. Men skal vi ikke blive enige om, at det er helt normalt, når min urin var så ukoncentreret og så klar i farven og jeg næsten lige havde tisset?

Hilsen testmonstret, som LOVER at stoppe, når jeg har brugt de sidste 3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2017

TLO

Fuldstændigt helt og andeles normalt, at det er mindre tydelig.

Du kan jo bevise det ved at lave en ny, hvor du så fortynder med vand ( det kræver jo så bare, at du kan holde dig :-) )

Ja i princippet kan du gemme de 3 test, du har tilbage til i morgen tidlig, og så dele din tissetår op i 3 test. 1 ufortyndet, 1 lidt fortyndet og 1 meget fortyndet.

Og så håber jeg, du kan stoppe med at teste, for testene kan altså ikke bevise ' hvor gravid' eller 'hvor sund din graviditet er', men blot at der er hcg, og på et tidspunkt, bliver dit hcg så højt, at testene ikke kan registrerer, at der er hcg og derfor bliver blanke.

Tillykke du er gravid 

Bedste hilsener fra ikke et testmonster, men et tidl scanningsmonster 

Anmeld Citér

4. maj 2017

Anonym trådstarter

TLO skriver:

Fuldstændigt helt og andeles normalt, at det er mindre tydelig.

Du kan jo bevise det ved at lave en ny, hvor du så fortynder med vand ( det kræver jo så bare, at du kan holde dig :-) )

Ja i princippet kan du gemme de 3 test, du har tilbage til i morgen tidlig, og så dele din tissetår op i 3 test. 1 ufortyndet, 1 lidt fortyndet og 1 meget fortyndet.

Og så håber jeg, du kan stoppe med at teste, for testene kan altså ikke bevise ' hvor gravid' eller 'hvor sund din graviditet er', men blot at der er hcg, og på et tidspunkt, bliver dit hcg så højt, at testene ikke kan registrerer, at der er hcg og derfor bliver blanke.

Tillykke du er gravid 

Bedste hilsener fra ikke et testmonster, men et tidl scanningsmonster 

Tusind tak fordi du tog dit tid til at svare, det var sødt af dig! Og en dejlig varm og opmuntrende besked, frem for at blive klandret for at man måske var blevet liiiidt for testglad Jeg har nu tisset på sidste pinde, og nu stopper jeg officielt (føler mig lidt som en narkoman )

Anmeld Citér

4. maj 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Tusind tak fordi du tog dit tid til at svare, det var sødt af dig! Og en dejlig varm og opmuntrende besked, frem for at blive klandret for at man måske var blevet liiiidt for testglad Jeg har nu tisset på sidste pinde, og nu stopper jeg officielt (føler mig lidt som en narkoman )

Bare rolig, du har først et problem når du begynder at tage i forskellige butikker, fordi du synes det er pinligt at de ansatte i Netto kan genkende dig fra hver gang du køber tests 

Anmeld Citér

4. maj 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Bare rolig, du har først et problem når du begynder at tage i forskellige butikker, fordi du synes det er pinligt at de ansatte i Netto kan genkende dig fra hver gang du køber tests 

Hvorfor tror du, at jeg bestiller dem på nettet?

Anmeld Citér

4. maj 2017

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Hvorfor tror du, at jeg bestiller dem på nettet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.