Åh gud, jeg er blevet et af de testmonstre, som jeg ellers altid måske har fnist lidt af
Det er bare så skide tilfredsstillende at se den ekstra streg dukke frem igen og igen og igen og... Men ulempen er jo så også, at man hurtigt kan gøre sig selv skide neurotisk over hvor tydelige eller ikke tydelige, stregerne er.
Jeg har måske bare lige brug for en ydre person siger til mig, at det følgende er helt normalt, selvom jeg egentlig UDMÆRKET godt ved det selv. Yes, jeg er graviditetsskør.
Tog en test i morges, som var positiv, dejlig tydelig og kom hurtigt frem. Yay yay yay. Det er tredje dag jeg tester (Ja, jeg er en af dem..
). Så fordi jeg stadig har 4 tests liggende, som jeg har svoret er de sidste, så ville jeg lige prøve igen nu her. Jeg har drukket helt vildt meget her til formiddag, jeg havde lige været ude at tisse 5 min. tidligere (jeg skal tisse hele tiden), og jeg kunne jo godt se i koppen, at min urin var så klar, at det lignede vand. Ikke så mærkeligt, når jeg har drukket meget og næsten lige havde tisset.
Alligevel bliver jeg så bekymret over, at teststregen er meget svag. Altså kan sagtens se den, også med strakt arm, men den er mega svag. Men skal vi ikke blive enige om, at det er helt normalt, når min urin var så ukoncentreret og så klar i farven og jeg næsten lige havde tisset?
Hilsen testmonstret, som LOVER at stoppe, når jeg har brugt de sidste 3 
Anmeld
Citér