Hej tøser
Jeg tror sgu jeg er gravid. Eller det vil sige, det er jeg. Jeg tog to tests i går, hvor den ene var bragende positiv efter 1 minut, den anden (af andet mærke) var lidt mindre tydlig, men stadig ingen tvivl. Og her til morgen kunne jeg jo ikke lade være igen, og den blev også meget flot, og meget hurtigt, positiv! Jeg er så glad, men tør alligevel ikke rigtigt at tro på det endnu
hvad jeg har regnet ud, er jeg 4+3 i dag. Min læge åbner selvfølgelig først klokken 13 i dag, så typisk 
Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg har skrevet det her indlæg, men jeg har bare så glad 
Jeg har dog et lille spørgsmål til jer. For mig og min kæreste vil gerne holde baby hemmeligt indtil nakkefold. Vores forældre og bedste venner og veninder får det selvfølgelig at vide før det fx bliver postet på Facebook, men uanset hvad først efter vi har været til en tidlig scanning 
Spørgsmålet er så bare, om i har nogle gode råd til at holde graviditeten hemmelig lidt endnu? Min bedste veninde er fx meget skruk, og vi snakker meget om den dag vi får børn. Vi ryger smøger sammen når vi er sammen, men jeg har prøvet at stoppe en masse gange, så jeg tænker at bilde hende ind at nu vil jeg altså gøre det! Men jeg er bange for at hun får en mistanke når vi skal være sammen her om et par dage. Har i nogle gode råd? 
Rigtig god dag 
Anmeld
Citér