Eksperthjælp: 1 år sover 0,5 time i vuggestuen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. maj 2017

Lisbeth Jess

Hej håber du kan hjælpe mig , har en søn på 1 år og vi har fået lidt søvn problemer.
Han går i vuggestue og der ligger de ham ved en 12 tiden og der sover han kun 1 halv time.
Han bliver hentet kl 3 og er ikke træt før ved en 4 tiden , og hvis jeg ligger ham der , kan han ikke falde i søvn om aften. Så han er meget træt og se på og gnider sig i øjnene indtil han bliver lagt halv 7 - 7. Men sover så med få opvågninger til halv 8. Men tænker en hel dag med kun en halv time søvn til en 1 årlige ikke er sundt .
Har så snakket med vuggestuen om de ikke kan ligge han tidligere så han kan få 2 lure .
Og det prøvede de så, han blev lagt halv 11 og sov lidt over en time og blev så lagt igen kl 2 og sov en time mere . Men da han så kommer hjem er han sur og er ikke til og gøre tilfreds. Når han så bliver lagt er det lidt svære og ligge ham men ikke noget særligt. Men om natten vågner han virkelig mange gange og er utrolig ked af . Tænker at man så skulle fortrække kun en lur men synes virkelig ikke en halv time er meget . Hvad gør jeg ?
Håber du kan hjælpe mig

Mor til Lucas

Lisbeths svar

Hej!

Jeg er helt enig,det er en uholdbar situation for den lille dreng.

Jeg tænker de skal lægge ham allerede kl 9.så får han tid at være med i legen. Kl 10.Klar til putning kl 12 med de andre.

Se hvordan det går, håber det lykkes.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2017

FrkGranger

lisbeth jess skriver:

Hej håber du kan hjælpe mig , har en søn på 1 år og vi har fået lidt søvn problemer.
Han går i vuggestue og der ligger de ham ved en 12 tiden og der sover han kun 1 halv time.
Han bliver hentet kl 3 og er ikke træt før ved en 4 tiden , og hvis jeg ligger ham der , kan han ikke falde i søvn om aften. Så han er meget træt og se på og gnider sig i øjnene indtil han bliver lagt halv 7 - 7. Men sover så med få opvågninger til halv 8. Men tænker en hel dag med kun en halv time søvn til en 1 årlige ikke er sundt .
Har så snakket med vuggestuen om de ikke kan ligge han tidligere så han kan få 2 lure .
Og det prøvede de så, han blev lagt halv 11 og sov lidt over en time og blev så lagt igen kl 2 og sov en time mere . Men da han så kommer hjem er han sur og er ikke til og gøre tilfreds. Når han så bliver lagt er det lidt svære og ligge ham men ikke noget særligt. Men om natten vågner han virkelig mange gange og er utrolig ked af . Tænker at man så skulle fortrække kun en lur men synes virkelig ikke en halv time er meget . Hvad gør jeg ?
Håber du kan hjælpe mig

Mor til Lucas

Lisbeths svar

Hej!

Jeg er helt enig,det er en uholdbar situation for den lille dreng.

Jeg tænker de skal lægge ham allerede kl 9.så får han tid at være med i legen. Kl 10.Klar til putning kl 12 med de andre.

Se hvordan det går, håber det lykkes.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Da min søn var 1 sov han fra 8/8:30-9:30/10 og igen 12-15/16, sov om natten 19-5 og nem at putte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.