NF imorgen, og rædselsslagen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
3 svar
5 synes godt om
1. maj 2017

Mbonde

Vi skal til nakkefoldscanning  imorgen og jeg er simpelthen så bange for der intet hjerteblink er mere. 

Vi så hjerteblink i uge 7-8 stykker men er så bange for der intet er mere har ingen blødninger haft overhovedet. 

Men vi  glæder os selvfølgelig også rigtig meget, og håber alt er tip top 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2017

C85

Pøj pøj med det, håber det går ligesom det skal.  Jeg var også selv ret nervøs, da vi var til nf d. 21.4, mest ift om der var liv - og det på trods af scanning både i uge 7 og 9. Nogle er nok bare mere nervøse for det end andre. 

Anmeld Citér

1. maj 2017

Enitst86

Har generelt været 400% mere rolig gennem denne graviditet end den sidste som var efter en MA - men... Ved hver scanning trygheds i uge 8 NF i uge 12 køns i uge 17 og misdannelses i uge 20 har jeg ligget med lukkede øjne og tårene trillende indtil min mand trykkede mig i hånden og sagde jeg godt kunne kigge.. Ville ikke se på skærmen før jeg vidste der var liv.. Men bortset fra op til scanninger har jeg været helt rolig og nu mærker jeg jo lillebror hver dag så nu er den sidste rest af bekymring væk.. 

Anmeld Citér

2. maj 2017

Mbonde

Vi er lige kommet hjem fra en fuldstændig fantastisk scanning  

Der var stadig 1 styks baby derinde, som var MEGET livlig og vi kom ud med virkelig gode risikovurderinger frown ❤ vi er så lykkelige. 

Er 13+0 idag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.