Tegn på graviditet men negative gt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2017

frk-skruk

Åh, jeg er ved at blive skør. Har nu taget min fjerde negative graviditetstest (abblo tidlig) - de første tre var Valmed. Er kun 3+5 i dag, hvis jeg altså er gravid, så ved godt, jeg er lidt utålmodig. 

Men sagen er den, at jeg cirka en uge efter ægløsning fik en lille blødning, der meget vel kunne være en implantationsblødning. For tre dage siden begyndte min mave at gøre ondt, som om jeg havde menstruationssmerter (+ lidt stik og jag i siderne), men menses er ikke kommet endnu. Plejer ikke at have mensessmerter mere end en halv dags tid før det kommer.

I morges fik jeg en lille bitte blødning a la den jeg fik en uge efter ÆL. Men slet ikke nok til at det er menses.

Tror I stadig, der kan være en chance for graviditet? Til trods for Abblos negative svar?

Kh en håbefuld! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2017

Bb2015

Der kan nok altid være en chance, men du kan nok desværre kun vente og se om mens kommer og teste igen om et par dage hvis den ikke gør. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

1. maj 2017

frk-skruk

Ja, selvfølgelig... Men det er så underligt at have den der fornemmelse i kroppen af, at den er der. Men selvfølgelig skaber man sikkert følelsen selv i høj grad... Åh, den ventetid! 

Anmeld Citér

1. maj 2017

Bb2015

frk-skruk skriver:

Ja, selvfølgelig... Men det er så underligt at have den der fornemmelse i kroppen af, at den er der. Men selvfølgelig skaber man sikkert følelsen selv i høj grad... Åh, den ventetid! 

Ventetiden er forfærdelig! Jeg har før jeg blev gravid med min søn følt den har været der, når den ikke har. Jeg var 100% sikker og så var den der ikke. 

Men den forfærdelige ventetid er desværre den eneste vej frem  håber den er der 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.