Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.900 visninger
10 svar
1 synes godt om
30. april 2017

A-1995

Jeg er ret sikker på At Anton på 17 mdr er ved at få skoldkopper - det ligner meget.

hvor længe gik der fra jeres børn fik de første skoldkopper til de var klar til at komme i dagpleje/børnehave osv igen? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2017

FrkGranger

A-1995 skriver:

Jeg er ret sikker på At Anton på 17 mdr er ved at få skoldkopper - det ligner meget.

hvor længe gik der fra jeres børn fik de første skoldkopper til de var klar til at komme i dagpleje/børnehave osv igen? ��

9 dage, her... 

Anmeld Citér

30. april 2017

"Anarkisten"

Hmm....tror der gik en 8-10 dage fra start til slut 

Anmeld Citér

30. april 2017

Dash

A-1995 skriver:

Med den ældste gik der 20 dage, han var så også ekstremt ramt. Med den yngste gik der 7 

Anmeld Citér

30. april 2017

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

9 dage her, det var en ret mild omgang, en del kopper men ingen feber eller andet.

Anmeld Citér

30. april 2017

quindelist

Lidt over 3 uger -hun var MEGET hårdt ramt

Anmeld Citér

30. april 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vi er på en uge nu, og regner først med at hun tidligst kommer tilbage efter onsdag. 

Anmeld Citér

30. april 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
A-1995 skriver:

Med den yngste ca. 14 dage...- han var hårdt ramt !!

Mener omkring en uge med den ældste !

//Mette 

Anmeld Citér

1. maj 2017

Ellie79

A-1995 skriver:

Omkring 7 dage væk fra institutionen - var ikke hårdt ramt men der kom hele tiden et par nye til.

Anmeld Citér

1. maj 2017

CC79

En uge pr. barn her.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.