Hej baby brugere!
Min kæreste og jeg forsøger at lave en lille spunk. Derfor holder jeg meget øje med mit udflåd. Jeg har endnu ikke taget en ægløsningstest og har indtil videre bare haft planer om at have en masse sex og hygge os med det.
Nu er jeg så blevet i tvivl om fertilt udflåd og det, der kommer, når man er liderlig, kan forveksles? Er det to forskellige slags eller kan jeg regne med at det helt sikkert var ægløsningen der meldte sig i dag? Vi skulle nemlig lige til at hygge og bemærkede at der kunne trækkes en lang tråd.
Grunden til at jeg er i tvivl, er fordi min mens er lidt uregelmæssig men de sidste 5 måneder har varet mellem 30-36 dage. Hvis ægløsning kommer i dag eller i morgen vil denne cyklus være helt ned til 24-25 dage. Og derfor bliver jeg i tvivl 
Nogen som kan fortælle om det kan være noget andet også? Har læst at sæd kan forveksles med ægløsningsslim, men synes det ville være underligt hvis det kom frem i dag når vi havde sex for to dage siden og det ikke har vist sig før jeg netop havde meget lyst til sex.
Nogen der kan hjælpe? 
Anmeld
Citér