Positiv ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2017

Anonym trådstarter

Så fik jeg "endelig" en positiv ægløsnings test. For lidt over 2 uger siden, fik jeg en masse positive graviditets teste, men begyndte desværre at bløde, så det var en BIO. Det var slet ikke planlagt, men da det alligevel gik op for os, at det ikke blev til nogen graviditet alligevel, brænder vi nu rigtig meget for at få en lille en. Så jeg testede positivt på en æglønsingtest. Har også smerter i min højre side. Kan altid mærke når jeg har ægløsning. Vi har aldrig prøvet at blive gravide før, så håber det kommer til at gå godt!

Så vær sød at sende en sød tanke vores vej  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Så fik jeg "endelig" en positiv ægløsnings test. For lidt over 2 uger siden, fik jeg en masse positive graviditets teste, men begyndte desværre at bløde, så det var en BIO. Det var slet ikke planlagt, men da det alligevel gik op for os, at det ikke blev til nogen graviditet alligevel, brænder vi nu rigtig meget for at få en lille en. Så jeg testede positivt på en æglønsingtest. Har også smerter i min højre side. Kan altid mærke når jeg har ægløsning. Vi har aldrig prøvet at blive gravide før, så håber det kommer til at gå godt!

Så vær sød at sende en sød tanke vores vej  

Dejligt! Held og lykke med det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.