Tidlig scanning men intet at se

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
7 svar
2 synes godt om
29. april 2017

Oxydatiion

Jeg var til en tidlig scanning i går hvor jeg i følge sidste mens skulle være 6+0, men der var intet at se! De tjekkede mig systematisk for at være sikre på at det ikke var en graviditet udenfor livmoderen. Jeg havde ifølge en ægløsningstest ægløsning d.14/4. Men så er jeg vel kun 4+1 ikke?  er der andre der har været til en tidlig scanning hvor der intet var at se, men senere blev scannet og der så var et foster? Jeg føler mig så frustreret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Oxydatiion skriver:

Jeg var til en tidlig scanning i går hvor jeg i følge sidste mens skulle være 6+0, men der var intet at se! De tjekkede mig systematisk for at være sikre på at det ikke var en graviditet udenfor livmoderen. Jeg havde ifølge en ægløsningstest ægløsning d.14/4. Men så er jeg vel kun 4+1 ikke?  er der andre der har været til en tidlig scanning hvor der intet var at se, men senere blev scannet og der så var et foster? Jeg føler mig så frustreret 

Mener du 14/3?

Anmeld Citér

30. april 2017

God-mor

Oxydatiion skriver:

Jeg stod i dine sko august 16. Jeg havde booket en tidlig scanning, da jeg efter egne beregninger skulle være 6+3, mener jeg det var. Kommer jo så til scanning, men der er intet fister at se og hun tjekker grundigt om det kan være en graviditet udenfor livmoderen. Hende der scanner siger at jeg nok ikke skal være for optimistisk da det kan gå begge veje og at jeg skal kontakte min læge for at få taget HCG blodprøver Jeg får så en tid til scanning 7 dage efter, og der er sørme et lille foster med hjerteblink, men hun kan kun få mig til at være 5+6 Her er jeg efter egne beregninger 7+3. Kan ikke få det til at passe og hun sender mig til en ekstra scanning på sygehuset ugen efter, da hun mener der er risiko for at fosteret vil gå til. Men ugen efter var der igen foster og som var vokset siden sidst Jeg fødte en dreng den 12/4-17 og han er født 39+5. Så terminen jeg fik passede meget godt. 

Så jeg ville tro på det indtil det modsatte er bevist. Pøj pøj 

Anmeld Citér

30. april 2017

Oxydatiion

Cherraly skriver:

Mener du 14/3?

Nej. Sidste mens var 17/3 og ægløsning d 14/4

Anmeld Citér

30. april 2017

Oxydatiion

God-mor skriver:

Jeg stod i dine sko august 16. Jeg havde booket en tidlig scanning, da jeg efter egne beregninger skulle være 6+3, mener jeg det var. Kommer jo så til scanning, men der er intet fister at se og hun tjekker grundigt om det kan være en graviditet udenfor livmoderen. Hende der scanner siger at jeg nok ikke skal være for optimistisk da det kan gå begge veje og at jeg skal kontakte min læge for at få taget HCG blodprøver Jeg får så en tid til scanning 7 dage efter, og der er sørme et lille foster med hjerteblink, men hun kan kun få mig til at være 5+6 Her er jeg efter egne beregninger 7+3. Kan ikke få det til at passe og hun sender mig til en ekstra scanning på sygehuset ugen efter, da hun mener der er risiko for at fosteret vil gå til. Men ugen efter var der igen foster og som var vokset siden sidst Jeg fødte en dreng den 12/4-17 og han er født 39+5. Så terminen jeg fik passede meget godt. 

Så jeg ville tro på det indtil det modsatte er bevist. Pøj pøj 

Dejligt at høre  håber at det bare har været for tidligt at kunne se noget  jeg skal have taget blodprøver i morgen forhåbentlig og igen onsdag, det anbefalede de nemlig. Og så har jeg fået en tid til ny scanning d 19/5 hvor jeg muligvis så er 7+0 

Anmeld Citér

30. april 2017

God-mor

Oxydatiion skriver:

Dejligt at høre  håber at det bare har været for tidligt at kunne se noget  jeg skal have taget blodprøver i morgen forhåbentlig og igen onsdag, det anbefalede de nemlig. Og så har jeg fået en tid til ny scanning d 19/5 hvor jeg muligvis så er 7+0 

Håber for dig at der er et levende foster ved næste scanning  Ventetiden er den værste. 

Anmeld Citér

30. april 2017

Anonymor

Oxydatiion skriver:

Nej. Sidste mens var 17/3 og ægløsning d 14/4

Men så giver det jo god nok mening, at der ikke var noget at se endnu. Hvis det kun er 2 uger siden ægløsning  

Anmeld Citér

4. juni 2017

Trillo

Jeg var i sidste uge til tidlig scanning, fordi jeg skulle have været på ferie i går, og min læge gerne vil have det tjekket inden jeg rejste da jeg har haft mange smerter pga. blærebetændelse. De kunne ikke se noget tydeligt nok til at forsikre mig om noget. Derfor er min ferie blevet afbestilt efter lægens råd og skal scannes igen på tirsdag -  håber virkelig på det bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.