Puha ville da gerne sige der ikke er forskel, men det er der og mine drenge har bare haft andres interesser end datteren min.
Kan stadig huske vi stod ved legetøjet i Kvickly med min datter og jeg viste hende biler og vupti havde hun fundet en dukke og på samme måde var det dudu (min søns navn for motorcykel), der blev lagt i seng og var med i alle rollelege.
Jeg har gjort hvad jeg kunne for at udviske forskellen pga køn, men har kæmpet mod vindmøller for børnene har selv haft noget at skulle have sagt.
Jeg vil dog sige at især de to ældste som er pige og dreng de har ved at have hinanden udvisker grænserne, min datter fandt glæden ved biler, duduer og diverse våben pga hendes lillebror og han på den anden side har været iklædt en del lyserøde prinsessekjoler, leget med my little petshop osv. Og har det skønneste billed dag han og hans "kæreste" i vuggestue/børnehave hvor hun er i Batman kostume og han er prinsessekjole (hun havde en storebror og han havde en storesøster tror det giver noget flere nuancer hvis vi voksne lader dem).
Anmeld
Citér