Hej fister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2009

Diana...

Tut skriver:

Så del det lige med os andre

Er det ikke alt det reklame lort der er kommet det fylde en hel side prøv og kik på side 3 der er fyld med reklame indlæg debatgrupperne. Det tror jeg det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

nej nej nej.... du har altså pligt til at udtale dig!!! smiler

Altså dig som er på mere end mig efterhånden hvad jeg ikke troet kunne lade sig gøre BURDE VIDE DET ha ha ha ha ha.

Se svar til tut.

Krammer

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

Altså dig som er på mere end mig efterhånden hvad jeg ikke troet kunne lade sig gøre BURDE VIDE DET ha ha ha ha ha.

Se svar til tut.

Krammer

lol jamen jeg fik jo forlænget min orlov da min søster borttviste mig fra butikken (jøsses) så har gået hjemme siden juli SKØØØØNT!! derfor er jeg online 24-7 haha. okey jeg lurer lidt hos tut

knus fra høne nr 2

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

nej nej nej.... du har altså pligt til at udtale dig!!! smiler

Hov Henrik har kørt dem alle sammen op igen så de ligge på side 1 og 2 og der er bare mange.

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

lol jamen jeg fik jo forlænget min orlov da min søster borttviste mig fra butikken (jøsses) så har gået hjemme siden juli SKØØØØNT!! derfor er jeg online 24-7 haha. okey jeg lurer lidt hos tut

knus fra høne nr 2

Men det jo ikke i orden så må du være på 23:7 du skal ikke slå mig.

Gør det.

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

Men det jo ikke i orden så må du være på 23:7 du skal ikke slå mig.

Gør det.

kan ikke finde det der er ikke megen detektiv over mig her

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

kan ikke finde det der er ikke megen detektiv over mig her

Alle de indlæg fra NatalieB det er dem der er SPAM som henrik har kørt op jeg tror det er det dette indlæg handler om.

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

Alle de indlæg fra NatalieB det er dem der er SPAM som henrik har kørt op jeg tror det er det dette indlæg handler om.

haha.... så er du slet ikke med søde Di. jeg skrev til   Harfeletten fordi hun skrev indlægget igår aftes kl 23.33 og der burde hun have en date på besøg! Så det er dig der ikke er up 2 date søde.... - vi bytter lige plads -- lol, du er 23-7 og jeg er 24-7--- griner meget!!!

knus

Anmeld

8. oktober 2009

Diana...

malou skriver:

haha.... så er du slet ikke med søde Di. jeg skrev til   Harfeletten fordi hun skrev indlægget igår aftes kl 23.33 og der burde hun have en date på besøg! Så det er dig der ikke er up 2 date søde.... - vi bytter lige plads -- lol, du er 23-7 og jeg er 24-7--- griner meget!!!

knus

Jamen jeg vidste da slet ikke hun havet en date det har vi da ikke fået noget at vide om HARFELETTEN sådan noget SKAL Diana vide. Jeg var bare nysgerie ang hvad dette indlæg handlet om ha ha vi gået forbi hinandens næser griner.

Anmeld

8. oktober 2009

malou

Diana... skriver:

Jamen jeg vidste da slet ikke hun havet en date det har vi da ikke fået noget at vide om HARFELETTEN sådan noget SKAL Diana vide. Jeg var bare nysgerie ang hvad dette indlæg handlet om ha ha vi gået forbi hinandens næser griner.

haha... her søde skat

https://www.baby.dk/debat/28194pi1/ordet-er-frit/kan-jeg-liiiige-faa-en-opdatering--.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.