Anonym skriver:
Fedt. Vil du fortælle om dit forløb? Bare for at høre hvad jeg muligvis kan vente mig.
Hvor mange behandlinger fik du før din cyklus var på plads. Og hvor længe gik der så inden du blev gravid? Osv.
Jeg ved godt jeg ikke helt kan sammenligne, for vi er jo alle forskellige. Men det er altid rart at høre andres historier og erfaringer 
Selvfølgelig - du spørger bare alt hvad du vil 

Jeg smed p-pillerne i februar sidste år. Jeg havde været på dem siden jeg var 13 (var 23 sidste år) så det er hele 10 år. Jeg vidste godt, at det kunne påvirke kroppen, men slet ikke så meget, så jeg fik et kæmpe chok 
Min første cyklus var på hele 90 dage - altså 3 måneder.!! Først da jeg tænkt at det ikke kunne passe, og vi måtte prøve noget alternativt og fik zoneterapi fik jeg menstruation. Jeg fik 1 eller 2 gange også fik jeg menstruation. I den næste cyklus fik jeg zoneterapi fra endt menstruation og ugen efter det, altså 2 gange, også fik jeg ægløsning ugen efter. I en "normal" cyklus får man jo ægløsning ca. 2 uger efter menstruation, og allerede der fik jeg ægløsning 3 uger efter menstruation, så næste normalt.
Jeg blev gravid i denne cyklus, men mistede desværre i uge 8. Det var en MA (missed abortion) så min krop afstødede det ikke selv. Jeg skulle derfor have foretaget en medicinsk abort. Det var utrolig hårdt, og fuckede så min cyklus op igen.. Jeg havde brug for en pause, så vi tog en cyklus uden, hvor der gik 2 måneder eller lign. før jeg blødte, også startede vi til zoneterapi igen.
Jeg fik 2 gange, fik ægløsning, så menstruation og cyklusen efter fik jeg kun 1 omgang zoneterapi, fik ægløsning og blev gravid
og i dag er jeg præcis halvvejs i graviditeten og det er helt fantastisk! 
Pga. p-piller og aborten havde vi kun 5 chancer på 11 måneder, hvor andre jo har 11 chancer. Så at jeg blev gravid hhv. i 2. cyklus også igen i 3. cyklus efter aborten synes vi er helt fantastisk 
Også at det kun har krævet 6-7 omgange zoneterapi, når man tænker på hvad min krop har været igennem af p-pille forbrug, aborten osv. er helt vildt!
Hende jeg gik hos er HELT igennem fantastisk. Super sød, forstående og utrolig klog ang. kost, andre råd osv. Så sig endelig til hvis du vil have hendes navn