Stolt mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
5 svar
4 synes godt om
27. april 2017

AnoMom

21 måneder gammel (4/5) og henter selv potten. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2017

nilletøz

Det sku sejt.. 

forstår godt du er stolt!

Anmeld Citér

27. april 2017

Mortilah

Haha igår tog jeg også et billede af barnet med "gevinsten" i potten og sendte det stolt til far og mormor

De var dog ikke helt ligeså happy for det som jeg og bettemusen...

Anmeld Citér

27. april 2017

AnoMom

nilletøz skriver:

Det sku sejt.. 

forstår godt du er stolt!

Han har kun siddet på den 3 gange på 14 dage. Har vist ham den og har ikke ville presse ham. Men han er en klog dreng så han har allerede forstået hvad den bruges til. han har dog ikk fundet ud af at tisse i den endnu. Men tror han forstår sammenhængen. For han tisser eller laver stort i bleen og bagefter henter han den og hiver så i bleen for at få den af

Anmeld Citér

27. april 2017

AnoMom

Mortilah skriver:

Haha igår tog jeg også et billede af barnet med "gevinsten" i potten og sendte det stolt til far og mormor

De var dog ikke helt ligeså happy for det som jeg og bettemusen...

HAhaha. Det er da også mega stort. Jeg gør nok det samme når der kommer gevinst deri  

han har ikk leveret i den endnu. Men går han har lavet noget i bleen så henter han den og hiver i bleen for at få den af. Så han forstår sammenhængen

Anmeld Citér

28. april 2017

nilletøz

AnoMom skriver:

Han har kun siddet på den 3 gange på 14 dage. Har vist ham den og har ikke ville presse ham. Men han er en klog dreng så han har allerede forstået hvad den bruges til. han har dog ikk fundet ud af at tisse i den endnu. Men tror han forstår sammenhængen. For han tisser eller laver stort i bleen og bagefter henter han den og hiver så i bleen for at få den af

Det må jeg sige, det er virker flot..

bare det at han ved hvad den skal bruges til..

med sikker på der nok skal komme, når han er klar...

han er mega sej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.