Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. april 2017

Ksmor

Hej derude

Håber alle I garvede mødre kan hjælpe. Nogen der ved, hvad dette er? Min søn på tre måneder har det i ansigtet. Det kommer og går som vinden blæser. Nogle gange fylder det meget af ansigtet og andre gange er det bare en lille plet. Han er flaskebarn, men det er først den seneste uge, at dette er startet, så tænker ikke at det er allergi overfor det?

Han trives og er generelt en glad dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2017

MorTil3+

Ksmor skriver:

Hej derude

Håber alle I garvede mødre kan hjælpe. Nogen der ved, hvad dette er? Min søn på tre måneder har det i ansigtet. Det kommer og går som vinden blæser. Nogle gange fylder det meget af ansigtet og andre gange er det bare en lille plet. Han er flaskebarn, men det er først den seneste uge, at dette er startet, så tænker ikke at det er allergi overfor det?

Lige umiddelbart kunne det godt ligne det vores datter har. Her er det en allergisk reaktion. Lige det der er billeder af er når hun har været i bad. Så ser hun sådan ud bagefter. Det kan komme af creme selvom det er uden parfume osv. Bernaise sovs og remoulade får hun også mærker af hvis det rører huden. En gang hun var ude i en mark og rulle rundt, var hun så rød at de ringede efter mig fra vuggestuen. 

Anmeld Citér

28. april 2017

Ksmor

MorTil3+ skriver:

Lige umiddelbart kunne det godt ligne det vores datter har. Her er det en allergisk reaktion. Lige det der er billeder af er når hun har været i bad. Så ser hun sådan ud bagefter. Det kan komme af creme selvom det er uden parfume osv. Bernaise sovs og remoulade får hun også mærker af hvis det rører huden. En gang hun var ude i en mark og rulle rundt, var hun så rød at de ringede efter mig fra vuggestuen. 

Ja, det kunne det godt lidt ligne. Har din datter også sådan nogle lidt hvide pletter inden i det røde? Har i dag også fundet et mærke på hans arm.. men som sagt går det væk igen efter noget tid.

Anmeld Citér

28. april 2017

MorTil3+

Ksmor skriver:

Ja, det kunne det godt lidt ligne. Har din datter også sådan nogle lidt hvide pletter inden i det røde? Har i dag også fundet et mærke på hans arm.. men som sagt går det væk igen efter noget tid.

Ja det kan der godt være. Men hun mærker intet til det, hun er 5 år så hun kan sagtens sige til hvis noget generer. 

Anmeld Citér

28. april 2017

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Ksmor skriver:

Hej derude

Synes det ligner nældefeber

Anmeld Citér

1. maj 2017

Ksmor

sommerbarn<3 skriver:

Synes det ligner nældefeber

Tak for svar Har været til lægen i dag, da han skulle vaccineres, og det er nældefeber. Han er heldigvis så lille, at det ikke kløer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.