Lommepenge Kreta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 7500 ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.248 visninger
12 svar
14 synes godt om
26. april 2017

Anonym trådstarter

Vi er en familie på 2 voksne og 4 børn (1,2,4 og 12 år) som skal til kreta i 2 uger. 

Vi forventer at lave morgenmad, og frokost i lejeligheden og aftensmad de 8 ud af 14 dage. 

Dvs ud og spise aftensmad 6 gange. 

Vi skal ikke andet end at dase på strand, også hygge ved hotellet. 

Tror i at 7500, er nok? 

Begrund gerne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Vi er en familie på 2 voksne og 4 børn (1,2,4 og 12 år) som skal til kreta i 2 uger. 

Vi forventer at lave morgenmad, og frokost i lejeligheden og aftensmad de 8 ud af 14 dage. 

Tror i at 7500, er nok? 

Begrund gerne 

Det kommer selvfølgelig an på hvad i forventer at spise, men umiddelbart virker det for lidt bare for mad alene. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Tip!

Min oplevelse er at på Kreta er det billigere at gå ud og spise, frem for at handle alt ind selv. 

Vi brugte hvert fald væsentlig flere penge de 2 dage vi handlede ind og lavede mad selv, end de dage vi var ude at spise. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Bshizzle

Jeg syntes osse det lyder som liiiige lidt nok. 

Jeg ville som minium ha 10.000 kr med, så der er en backup. 

Det er SÅ træls og være ude og rejse og skulle tælle ens penge hele tiden. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Nel

Jeg vil også sige at det er for lidt. Det er ca. 500 kr. om dagen i så har, til mad, is, sodavand og hvad man ellers har lyst til at købe. Jeg tror hurtigt de bliver brugt, og ville også foreslå 10.000 kr i stedet som minimum.

Anmeld Citér

26. april 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Tror i at 7500, er nok? 

Begrund gerne 

7.500 til 6 mand i 14 dage er ALT ALT for lidt vil jeg mene!

Vi bruger minimum 1.000 kr. /dagen på mad, hygge, drinks, is, supermarked mm. Når vi er på ferie. Vi er 2 voksne og 2 børn på 4 og 10 år.

Anmeld Citér

26. april 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

ALT for lidt. I skal regne med MINDST 10.000kr til 2 uger for jeres familie

Anmeld Citér

27. april 2017

Junipige15

Det lyder af meget lidt til så mange. Vi har de sidste gange brugt, som en anden skriver, ca 1000 kr om dagen. Vi er 2 voksne og 1 barn..

Anmeld Citér

27. april 2017

Vik

Det lyder alt for lidt i mine øre. Når i med at lave morgenmad/frokost og det meste af aftensmad selv skal i huske at i skal investere i en del madvare ( også de mest basics som man altid har derhjemme ) selvfølgelig hvis planen er at leve af pasta med tomat sauce , men kød er pæn dyr på Kreta ( eller skal man rundt og køre efter de gode tilbud). Selvom i skal bare ligge ved poolen få man lyst til sodavand, is osv.. og hvis en af dagene i ta på udflugt koster det også.. ville nok fordobble budget...

Anmeld Citér

27. april 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg var for 5 år siden på all-inclusive (godt nok Tyrkiet men ca samme priser som Kreta). Vi var min datter på 2.5 og min lille søn på 4 mdr, og jeg brugte på en uge blot på diverse små ting og krydderier mm at tage med hjem ca 5000 kr. 

Jeg ville helt klart for 6 mand incl bleer og diverse afsætte 15.000. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.