Brysterne efter anden graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
1 synes godt om
26. april 2017

Anonym trådstarter

Det er snart 2 år siden jeg fødte min første søn, mine bryster blev selvfølgelig mere bløde i det, men jeg kunne sagtens leve med hvordan de endte ud.

Nu er jeg så gravid igen og meget nervøs for hvordan de ender denne gang.

Jeg vil helst gerne undgå operation, men vil heller ikke rende rundt med alt for trætte bryster.

Var der stor forskel på jeres bryster efter 1 og 2 graviditet/amning? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Niks. Det er helt det samme her. De blev blødere og mistede lidt fylde på toppen efter den første, efter nummer2 ser de ligesådan ud som efter nummer1  

Anmeld Citér

26. april 2017

Tulle28

Meget synes jeg�� Jeg havde i forvejen en meget lille barm og nu er mine bryster stort set forsvundet. De er virkelige triste☹️ Jeg går i ny og næ og leger med tanken om at få dem lavet, men ved ikke rigtig om jeg tør.

Anmeld Citér

27. april 2017

Bissen

Nok ikke det du vil høre, men ja. 

Efter første graviditet synes jeg ikke rigtigt der var en forskel. Men efter nr. 2 hænger mine bryster meget og har mistet fylde  

Anmeld Citér

27. april 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Efter nr 2 bruger jeg samme str bh dom før men de skal rulles mere op for at sidde pænt��

Anmeld Citér

27. april 2017

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Det er snart 2 år siden jeg fødte min første søn, mine bryster blev selvfølgelig mere bløde i det, men jeg kunne sagtens leve med hvordan de endte ud.

Nu er jeg så gravid igen og meget nervøs for hvordan de ender denne gang.

Jeg vil helst gerne undgå operation, men vil heller ikke rende rundt med alt for trætte bryster.

Var der stor forskel på jeres bryster efter 1 og 2 graviditet/amning? 

Mine bryster har "taget skade" af de 3 graviditeter og efterfølgende amning. På sigt.. når pengene er til det.. skal de laves. Jeg er ikke tilfreds. De er store men ikke synderlig fyldige. Jeg gik fra d og efterfølgende e med den 1. Derefter til f med nr 2 og nu er jeg en h efter nr 3. Men det er ikke fyldige bryster jeg render rundt med. Hvis bare.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.