Ægløsning igen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2017

Anonym trådstarter

Jeg havde ægløsning omkring den 18/19 april, billede viser det.. så har jeg lige taget en og synes den er positiv? Hva mener i??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

Anonym

Der er altså ikke en eneste af de tests der, som er positive. Dog ser den sidste ud ligesom mine gør 1-2 dage før jeg får en positiv ægløsningstest. For at være positiv skal teststregen ved en ægløsningstest MINDST være ligeså tydelig og som regel tydeligere end kontrolstregen - og altså også ligeså bred og mørk eller bredere/mørkere, og det er dine ikke endnu.

Så du har ikke haft ægløsning der ved den 18.-19., som du tror. Og heller ikke endnu.

Men test videre, du kunne meget vel få en positiv test en af de næste dage.

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er altså ikke en eneste af de tests der, som er positive. Dog ser den sidste ud ligesom mine gør 1-2 dage før jeg får en positiv ægløsningstest. For at være positiv skal teststregen ved en ægløsningstest MINDST være ligeså tydelig og som regel tydeligere end kontrolstregen - og altså også ligeså bred og mørk eller bredere/mørkere, og det er dine ikke endnu.

Så du har ikke haft ægløsning der ved den 18.-19., som du tror. Og heller ikke endnu.

Men test videre, du kunne meget vel få en positiv test en af de næste dage.

Jeg får dem ikke tydeligere så tænker de må være positiv på mig i hvert fald den for i aften. 

Anmeld Citér

26. april 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg får dem ikke tydeligere så tænker de må være positiv på mig i hvert fald den for i aften. 

Så har du nok slet ikke (eller sjældent) ægløsning. Det findes der jo faktisk en del kvinder, som ikke har. Det kan du få undersøgt ved lægen, kan jo være du lider af PCO?

Anmeld Citér

26. april 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så har du nok slet ikke (eller sjældent) ægløsning. Det findes der jo faktisk en del kvinder, som ikke har. Det kan du få undersøgt ved lægen, kan jo være du lider af PCO?

Har lige fået undersøgt mine hormonal osv og alt er normalt... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.