Bryllupsgave til min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. april 2017

koeapabshicar

Hej :-) 

Jeg håber der sidder en derude men nogle gode ideer :-) Jeg er simpelthen så ide forladt og jeg skal have købt en 1 års bryllupsgave til min mand. Budgettet er ca. 1000 kr plus/minus. 

Han ønsker sig ikke rigtig noget med undtagelse af en pool til haven (gerne en stor en). 

Han kan godt lide sport (alt slags), PlayStation, værktøj, rejser, god mad, oplevelser. 

Noget inde i mig vil gerne give ham den gave han stadig har om 25 år men ja vil hellere give ham noget han bliver rigtig glad for nu og noget tid frem end noget han ikke ser på de næste 25 år. :-)

Er der en der sidder derude bag skærmen med en mega god ide? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2017

PB2013

Altså jeg har lige givet min kæreste en tegning af vores liv sammen indtil nu, hvor det er en stor tegning med os i midten sammen med vores søn, og rundt om er der så øjebliksbilleder af vigtige begivenheder i vores liv. (ved ikke om min beskrivelse giver mening)

Jeg synes i hvert i fald den er mega fed, og en lidt anderledes gave, og selvom det ikke er sådan noget jeg plejer at købe til min kæreste, så blev han rigtig glad.

Jeg har fået den lavet ved rikkerose.

Anmeld Citér

27. april 2017

koeapabshicar

PB2013 skriver:

Altså jeg har lige givet min kæreste en tegning af vores liv sammen indtil nu, hvor det er en stor tegning med os i midten sammen med vores søn, og rundt om er der så øjebliksbilleder af vigtige begivenheder i vores liv. (ved ikke om min beskrivelse giver mening)

Jeg synes i hvert i fald den er mega fed, og en lidt anderledes gave, og selvom det ikke er sådan noget jeg plejer at købe til min kæreste, så blev han rigtig glad.

Jeg har fået den lavet ved rikkerose.

Tak for svar!! Det vil jeg da helt klart undersøge :-) Kan jeg finde hende på Facebook? :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.