Lære barn på 9 år omkring omsorg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2017

Bananaalice

Hck skriver:

Nu ved jeg ikke lige om det i ts tilfælde drejer sig om et 9 årigt barn, men det lyder det som om at du ved ?. Nu arbejder jeg på en skole og der er faktisk mange 7,8,9,10 årige børn der kan finde på at give mig et impulsivt kram, måske af glæde, måske for at ønske god ferie eller andre ting og 99,9 % af de børn har absolut ikke behov for at lære om grænser eller har  behov der ikke bliver dækket.

jjaae øøøh, det står i overskriften så det er den jeg snakker udfra.
Ydermere tror jeg ikke det her er et lære+elev forhold, jeg forestiller mig vi snakker vildt fremmede mennesker måske. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Bananaalice skriver:

jjaae øøøh, det står i overskriften så det er den jeg snakker udfra.
Ydermere tror jeg ikke det her er et lære+elev forhold, jeg forestiller mig vi snakker vildt fremmede mennesker måske. 

Ja, det kan jeg godt se nu - undskyld. Jeg ved ikke hvad forhold det drejer sig om, så jeg svarede bare ud fra det jeg oplever.

Anmeld Citér

26. april 2017

Bananaalice

Hck skriver:

Ja, det kan jeg godt se nu - undskyld. Jeg ved ikke hvad forhold det drejer sig om, så jeg svarede bare ud fra det jeg oplever.

Men det du oplever er nogen der har en relation, det kan trådstarter jo ikke bruge til alverdens, og dte er trods alt "hende" vi hjælper  
Hun skriver jo selv :"F.eks. en person barnet ikke kender, giver barnet krammere. Hvor man normalt kun gør dette ved folk man kender. Det er lidt svært at forklare, men håber i forstår."

Anmeld Citér

27. april 2017

Jullesnulle

Er barnet ellers velfungerende ..?

det ikke at have grænser overfor fremmede.. at give kram og sidde for tæt på andre (upassende opførsel)/ ukritisk tilgang, er også tegn på forstyrrelser inden for autisme spektret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.