Gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
6 svar
1 synes godt om
25. april 2017

Mtj

Hej alle. Jeg står i den situation, at jeg har været på p piller siden jeg var 15 er 21 nu.

Jeg venter min mens inden for en uge. I ca 14 dage Inden min mens kom sidste gang, havde jeg simpelthen så ømme bryster. Jeg valgte at vente at se om min mens kom. Da den kom som vanligt smed jeg ud af hovedet at jeg kunne være gravid. Men jeg har endnu en gang meget ømme bryster, så jeg har valgt at tage en test til morgen. Og så vidt jeg kan se siger den positiv.  

Vil lige høre hvad jeres erfaringer er med valmed gt i strimlerne? Det er nemlig første gang jeg prøver dem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

HPH

Mtj skriver:

Hej alle. Jeg står i den situation, at jeg har været på p piller siden jeg var 15 er 21 nu.

Jeg venter min mens inden for en uge. I ca 14 dage Inden min mens kom sidste gang, havde jeg simpelthen så ømme bryster. Jeg valgte at vente at se om min mens kom. Da den kom som vanligt smed jeg ud af hovedet at jeg kunne være gravid. Men jeg har endnu en gang meget ømme bryster, så jeg har valgt at tage en test til morgen. Og så vidt jeg kan se siger den positiv.  

Vil lige høre hvad jeres erfaringer er med valmed gt i strimlerne? Det er nemlig første gang jeg prøver dem 

Den ser positiv ud.

er du stadig på p-piller?

så skynd dig og stop.

jeg ville kontakte lægen så i kan få tjekket hvor langt du er, hvis du er i tvivl om du er 4 eller 8 uger henne.. tænker dog at 8 uger ville have lavet en tydligere streg.

Anmeld Citér

25. april 2017

CLB

Helt klar positiv. 

Jeg er selv blevet gravid i denne cyklus trods brug af en fortrydelses pille efter samleje.

Jeg er idag 5+2.

Min test lignede præcis din og det var også ømme bryster der fik mig til at tag testen. 

Anmeld Citér

25. april 2017

Mtj

HPH skriver:

Den ser positiv ud.

er du stadig på p-piller?

så skynd dig og stop.

jeg ville kontakte lægen så i kan få tjekket hvor langt du er, hvis du er i tvivl om du er 4 eller 8 uger henne.. tænker dog at 8 uger ville have lavet en tydligere streg.

Billedet er taget maks halvanden minut efter testen er taget. Kan lige sætte et billede der er taget lige omkring de maks 5 minutter der står. Her er den meget mere tydelig. Og ja må nok lige stoppe på p pillerne og snakke med lægen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2017

AnoMom

Mtj skriver:

Billedet er taget maks halvanden minut efter testen er taget. Kan lige sætte et billede der er taget lige omkring de maks 5 minutter der står. Her er den meget mere tydelig. Og ja må nok lige stoppe på p pillerne og snakke med lægen 

Den er ihvertfald meget positiv

jeg er selv blevet gravid på p-piller og troede jeg var 5+5 da jeg skulle have foretaget en abort. Viste sig at jeg var 10+5. Så skynd dig og ring til lægen så du kan finde ud af hvor langt du er

Anmeld Citér

25. april 2017

Mtj

AnoMom skriver:

Den er ihvertfald meget positiv

jeg er selv blevet gravid på p-piller og troede jeg var 5+5 da jeg skulle have foretaget en abort. Viste sig at jeg var 10+5. Så skynd dig og ring til lægen så du kan finde ud af hvor langt du er

Har ringet og fået en tid på mandag, så må vi se hvad han siger 

Anmeld Citér

27. april 2017

HPH

Mtj skriver:

Har ringet og fået en tid på mandag, så må vi se hvad han siger 

Held og lykke..

geavid er da da vist ihvertfalde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.