Eksperthjælp: 1 år,hvordan farvel til natflasken?Mo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
1 svar
2 synes godt om
25. april 2017

Lisbeth Jess

Hej har en dreng på et år i næste uge . Han får stadig " natflaske " ( kl 23 ) og det er den sidste flaske han mangler og komme af med. Men ved bare ikke hvordan jeg skal gøre ? Nogle gange vågner han allerede kl 22 og han er ikke til og ligge igen før han får flasken . Ellers sover han fint resten af natten. Hvad gør jeg ? Håber du har nogle gode råd.
Tak på forhånd ??

Lisbeths svar

hej !

Tillykke med det første år,håber Han havde en dejlig dag.

Beklager det sene svar.

Du skriver han er fri for flasker dagen igennem, men får stadig sin kl 22 flaske.

Du har besluttet den skal væk.

Når flasken skal fjernes skal den erstattes med noget andet.

En portion grød, en banan eller en bolle inden sengetid, så du er sikker på han er godt mæt.

Han vil sikkert vågne alligevel ,så har du det dryppefri krus klar med en tår vand.

Når han protesterer må du stille og roligt trøste ham, alt er godt,mor er her. Tung hånd på brystet, beroligende lyde.

Græder han hjerteskærende er det i favn og vugge til ro inden du kan lægge ham igen.

Der går sikkert lidt tid inden han overgiver sig og accepterer hvordan det er nu.

Det kan også være det går let og ubesværet. Jeg håber det sidste for jer.

Der er sikkert mødre der kan hjælpe og fortælle hvilken metode de brugte.

Held og lykke i processen.

Varme Hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg valgte at fortynde mælken langsomt indtil det kun var vand. Da den blev for tynd var hun ikke interesseret i den, og valgte den på den måde selv fra. Derefter lagde hun sig til at sove uden problemer uden flaske. - Det tog ca 1½ uge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.