At teste positiv på ÆL test ved graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2017

Anonym trådstarter

Godmorgen alle piger :-) 

jeg vil høre jer om det er muligt at teste positiv på en Æl test, min æl test var positiv på cd 13 omkring kl 20.00, men efterfølgende har jeg kunne lave virkelig tydelige streger- kan det tyde på graviditet? Det har jeg læst nogle steder og nu vil jeg afprøve det i praksis, hvordan så jeres æl test ud ved graviditet? Har lavet en utrolig tæt på positiv her igår morges nemlig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Jeg synes først den ser rigtig positiv ud om aftenen CD13.. man kan sagtens teste positiv for graviditet på ÆL-test, men ikke før kroppen begynder at lave HCG, som er det testen reagerer på. ÆL test er lavet til at fange LH (luteiniserende hormon), men HCG og LH ligner hinanden meget og derfor fanger ÆL testen også HCG. Du producerer HCG fra ægget har sat sig fast ca en uge efter ÆL.

LH er som regel tilstede i varierende mængde hele cyklus, men meget høj loge før ÆL. Kun en graviditetstest kan fortælle sig sikkert, at du er gravid. Mine ÆL-test blev nærmest helt sorte, da jeg brugte dem et par dage før test-dag, og der var g-testen også positiv.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.