Nogen der aldrig har prøvet at lave smørrebrød før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
5 synes godt om
24. april 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

søges til når jeg er færdig med min vejledning at læse den igennem med kritiske øjne...

det kan være supersvært for mig at finde faldgrupperne selv når jeg arbejder med det og er indforstået med en masse ting...

Det skal lige siges at der er beskrivelser med for hvor de forskellige ting er henne i butikken....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2017

ae32

Hej! Jeg kan da godt hjælpe 

Anmeld Citér

24. april 2017

Venterpålillesøster

Jeg vil også gerne hjælpe hvis du har brug for det 

Anmeld Citér

25. april 2017

Lenchick

Wampires skriver:

søges til når jeg er færdig med min vejledning at læse den igennem med kritiske øjne...

det kan være supersvært for mig at finde faldgrupperne selv når jeg arbejder med det og er indforstået med en masse ting...

Det skal lige siges at der er beskrivelser med for hvor de forskellige ting er henne i butikken....

Jeg har aldrig prøvet det, men til gengæld er jeg super skarp i vejledninger da jeg har lavet mange (dog i en anden branche).

Jeg vil meget gerne hjælpe dig 

Anmeld Citér

25. april 2017

Wampires

Mange tak :)

Jeg skynder mig lige at få den færdig og så skriver jeg her igen :)

Synes også det er svært det med at huske alle trin for jeg plejer jo bare at gøre det :P Også selvom jeg kun har lavet det i de sidste 3-4 uger...

Anmeld Citér

29. april 2017

Wampires

Jeg når ikke at blive færdig med den før i morgen... 

Den skal afleveres i morgen aften senest kl. 23...

Er der stadig nogen der er friske på at sende mig en PB med mailadresse og så snart jeg har skrevet færdig i morgen så sender jeg den til gennemlæsning?

Jeg skal nok sende en PB herinde med at den er sendt...

jeg har bare haft problemer med at finde rytme på arbejdet og har derfor måtte knokle ekstra og ikke haft overskud når jeg kom hjem...

jeg har fri i morgen, og skal kun handle og bruge tid på opgave og sønnen så skal nok nå at få skrevet den færdig der... 

Anmeld Citér

29. april 2017

Lenchick

Wampires skriver:

Jeg når ikke at blive færdig med den før i morgen... 

Den skal afleveres i morgen aften senest kl. 23...

Er der stadig nogen der er friske på at sende mig en PB med mailadresse og så snart jeg har skrevet færdig i morgen så sender jeg den til gennemlæsning?

Jeg skal nok sende en PB herinde med at den er sendt...

jeg har bare haft problemer med at finde rytme på arbejdet og har derfor måtte knokle ekstra og ikke haft overskud når jeg kom hjem...

jeg har fri i morgen, og skal kun handle og bruge tid på opgave og sønnen så skal nok nå at få skrevet den færdig der... 

Sender min mailadresse i pb. Er frisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.