Gravid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. april 2017

Anonym trådstarter

Hjælp jeg tror jeg er gravid. Min cyklus er  på 42 dage, og jeg ved jeg havde ægløsning den den. Vi havde sex kondomet gik i stykker og han kom oppe i mig jeg ku ikke tage en fortrydelse pille da der var lukket alle steder som søndagen !! Hvad før jeg hvis jeg er, er jeg kun 2+4 eller hvad det nu hedder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2017

MiniMe2005

Anonym skriver:

Hjælp jeg tror jeg er gravid. Min cyklus er  på 42 dage, og jeg ved jeg havde ægløsning den den. Vi havde sex kondomet gik i stykker og han kom oppe i mig jeg ku ikke tage en fortrydelse pille da der var lukket alle steder som søndagen !! Hvad før jeg hvis jeg er, er jeg kun 2+4 eller hvad det nu hedder 

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente på menstruationen og se, om den kommer. Hvis den bliver væk kan du teste. 

Hvornår i din cyklus havde I sex, siden du regner med at være 2+4?

I øvrigt er 42 dage en meget lang cyklus. Er den altid det? En normal cyklus er som regel på 23-35 dage. En cyklus, der er kortere eller længere, er ikke normalt. Hvis det var mig, ville jeg nok vende deg med min læge ved lejlighed.

Anmeld Citér

25. april 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Der er desværre ikke andet at gøre end at vente på menstruationen og se, om den kommer. Hvis den bliver væk kan du teste. 

Hvornår i din cyklus havde I sex, siden du regner med at være 2+4?

I øvrigt er 42 dage en meget lang cyklus. Er den altid det? En normal cyklus er som regel på 23-35 dage. En cyklus, der er kortere eller længere, er ikke normalt. Hvis det var mig, ville jeg nok vende deg med min læge ved lejlighed.

Min cyklus har næste altid været så lang.

af hvad jeg kan regne ud havde jeg ægløsning den 20 hvor det sket  

jeg kan ikke engang tage en test endnu så jeg kan finde ud af det ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2017

MiniMe2005

Det er ikke til at sige, om du er gravid. Du må vente Og se, om du får din menstruation. Men din cyklus er ret uregelmæssig, så ægløsningen kan nemt have ligget på et andet tidspunkt, end du har regnet dig frem til.

Men for en god ordens skyld, hvis det skulle ske igen, så skal de fleste fortrydelsespiller tages inden for 72 timer. Og der findes døgnapoteker flere steder i landet. Så du kunne godt have nået det.

Anmeld Citér

25. april 2017

Muffinmus

Fortrydelspiller skal tages senest 3 dage efter, så det kunne du sagtens have gjort og der er altid et apotek der har "vagten" hvis man står og skal bruge noget akut. Husk det til en anden gang hvis du mangler noget.

Men nu må du afvente nogle dage og så se om i var uheldige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.