Igangsættelse med Augusta

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid gik der..........

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.337 visninger
11 svar
1 synes godt om
24. april 2017

Tanja.mp

Hej piger.

Jer der er blevet sat igang med Augusta i uge 38+6 - 40+0, hvor lang tid gik der fra i fik første pille til i havde baby i armene ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Tanja.mp skriver:

Hej piger.

Jer der er blevet sat igang med Augusta i uge 38+6 - 40+0, hvor lang tid gik der fra i fik første pille til i havde baby i armene ?

Jeg blev godt nok først sat i gang 41+, men blev sat i gang med augusta.

Jeg fik første dosis (to piller) kl 11:30 torsdag, og anden dosis omkring kl 18 samme aften. 

Fødte kl 3:55 fredag morgen

Jeg havde næsten konstant haft plukveer/bitte små uregelmæssige modningsveer i et par dage inden.

Anmeld Citér

24. april 2017

MiniMe2005

Jeg blev også først sat i gang 41+4, men var komplet lukket og på ingen måde i nærheden af at føde. Der gik halvandet døgn, før pillerne virkede og yderligere 24 timer med veer, før min søn kom ud. Han var dog stjernekigger, hvilket nok har trukket udvidelsesfasen lidt ud.

Jeg synes alt i alt, det var en god oplevelse :-)

Anmeld Citér

24. april 2017

Tanja.mp

MummiT skriver:

Jeg blev godt nok først sat i gang 41+, men blev sat i gang med augusta.

Jeg fik første dosis (to piller) kl 11:30 torsdag, og anden dosis omkring kl 18 samme aften. 

Fødte kl 3:55 fredag morgen

Jeg havde næsten konstant haft plukveer/bitte små uregelmæssige modningsveer i et par dage inden.

Var du på nogen måder åbnet/modnet dig ? 

Anmeld Citér

24. april 2017

Tanja.mp

MiniMe2005 skriver:

Jeg blev også først sat i gang 41+4, men var komplet lukket og på ingen måde i nærheden af at føde. Der gik halvandet døgn, før pillerne virkede og yderligere 24 timer med veer, før min søn kom ud. Han var dog stjernekigger, hvilket nok har trukket udvidelsesfasen lidt ud.

Jeg synes alt i alt, det var en god oplevelse :-)

Jeg er heller ikke helt modnet, men jeg er heller ikke helt moden, og jeg er på ingen måder åbent, dette er sådan jeg var i onsdags. Har dog haft uregelmæssige veer og mange plukveer, som veerne er gået i sig selv igen.

Jeg skal sættes igang i dag (39+3) og håber at at føde inden min søn kommer hjem på torsdag. Men har hørt at det hele trækker meget ud med Augusta.

Med min søn blev jeg sat igang 10 dage over tid med stikpiller tirsdag formiddag og fødte torsdag morgen 02.55. Men har hørt det trækker længere ud med Augusta.

Anmeld Citér

24. april 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Tanja.mp skriver:

Var du på nogen måder åbnet/modnet dig ? 

Ja, jeg var 2 fingre åben da jeg fik første dosis. - Og kun 3 fingre åben om aftenen kl 22. 

Anmeld Citér

24. april 2017

Tanja.mp

MummiT skriver:

Ja, jeg var 2 fingre åben da jeg fik første dosis. - Og kun 3 fingre åben om aftenen kl 22. 

Okay. Håber jeg har åbnet mig lidt i dag så. Tak for svar ��

Anmeld Citér

24. april 2017

tarkoflen

Jeg blev godt nok sat i gang 38+0, men jeg var på ingen måde åben eller moden. Jeg fik første pille omkring kl 9.30, anden pille ca kl 15 og hun er født om natten kl 3.00

Anmeld Citér

24. april 2017

tarkoflen

HOv jeg kan ikke huske hvilket præparat jeg fik for 4 år siden

Anmeld Citér

24. april 2017

Tanja.mp

tarkoflen skriver:

Jeg blev godt nok sat i gang 38+0, men jeg var på ingen måde åben eller moden. Jeg fik første pille omkring kl 9.30, anden pille ca kl 15 og hun er født om natten kl 3.00

Årh, så er der stadig håb ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.