Kan intet mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.499 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2017

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er 10 uger henne, i starten af min graviditet havde jeg en del halsbrand, kvalme osv. Men nu mærker jeg intet nu hvor jeg er 10 uger henne mon det slet ikke er der mere? Jeg har ikke blødt eller set skyggen af blod og heller ingen smerter, det eneste jeg mærker er en lille smule ømhed i mine bryster i ny og næ og lidt stik i underlivet, men kan ikke lade være med at tænke om jeg nu har tabt den lille bebs var ude og se hjerteblink ved en tidlig scanning i uge 7 da jeg har været i fertilitetsbehandling, men synes at det er mærkeligt at jeg ingen symptomer rigtig har længere, er det normalt? 

Andre der har prøvet noget lignende og så har fået en vellykket graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

MiniMe2005

Ingen symptomer er ligeså normalt som masse af symptomer. Jeg havde kvalme og ligamentsmerter, men så ikke skyggen af ømme bryster eller øget tissetrang. Der er ligeså mange måder at være gravid på, som der er gravide :-) 

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

Ingen symptomer er ligeså normalt som masse af symptomer. Jeg havde kvalme og ligamentsmerter, men så ikke skyggen af ømme bryster eller øget tissetrang. Der er ligeså mange måder at være gravid på, som der er gravide :-) 

Okay men det er også min første graviditet så jeg er lidt udvidende i det, men skal så til læge i morgen og have lavet vandrejournal så det er jeg lidt spændt på, aner heller ikke en disse om hvordan det forgår

Anmeld Citér

23. april 2017

Nel

Det er absolut helt, helt normalt! Når du ingen smerter eller blødning har haft, så er der slet ingen grund til bekymring. Jeg havde kvalme fra uge 5 til 8 og derefter intet mere. Derfra kunne jeg ligeså godt ikke være gravid, mærkede slet ikke noget til det. Idag er jeg 38 uger henne.

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym trådstarter

Nel skriver:

Det er absolut helt, helt normalt! Når du ingen smerter eller blødning har haft, så er der slet ingen grund til bekymring. Jeg havde kvalme fra uge 5 til 8 og derefter intet mere. Derfra kunne jeg ligeså godt ikke være gravid, mærkede slet ikke noget til det. Idag er jeg 38 uger henne.

Dejligt at høre  så kan jeg jo være ganske rolig 

Anmeld Citér

23. april 2017

Krissy1986

Anonym skriver:

Hej. Jeg er 10 uger henne, i starten af min graviditet havde jeg en del halsbrand, kvalme osv. Men nu mærker jeg intet nu hvor jeg er 10 uger henne mon det slet ikke er der mere? Jeg har ikke blødt eller set skyggen af blod og heller ingen smerter, det eneste jeg mærker er en lille smule ømhed i mine bryster i ny og næ og lidt stik i underlivet, men kan ikke lade være med at tænke om jeg nu har tabt den lille bebs var ude og se hjerteblink ved en tidlig scanning i uge 7 da jeg har været i fertilitetsbehandling, men synes at det er mærkeligt at jeg ingen symptomer rigtig har længere, er det normalt? 

Andre der har prøvet noget lignende og så har fået en vellykket graviditet? 

Hej,

nu vil jeg ikke gøre dig nervøs, fordi det er normalt, at symptomerne kommer og går. Jeg vil dog sige, at hvis du ikke har haft symptomer i en uges tid, vil jeg anbefale at kontakte din læge eller få en scanning.

Jeg oplevede noget lignende under min første graviditet, hvor jeg ikke mærkede noget længere, og jeg fik en scanning i uge 10 (efter at have set hjerteblink i uge 7). Vores lille babys hjerte slog altså ikke længere og fosteret var gået til i uge 9, så jeg skulle have fosteret fjernet ved en udskrabning.

jeg håber naturligvis, at alt er helt fint hos dig, for det kan det ligeså godt være. Synes blot, at du skal være opmærksom.

Anmeld Citér

23. april 2017

Anonym

Krissy1986 skriver:

Hej,

nu vil jeg ikke gøre dig nervøs, fordi det er normalt, at symptomerne kommer og går. Jeg vil dog sige, at hvis du ikke har haft symptomer i en uges tid, vil jeg anbefale at kontakte din læge eller få en scanning.

Jeg oplevede noget lignende under min første graviditet, hvor jeg ikke mærkede noget længere, og jeg fik en scanning i uge 10 (efter at have set hjerteblink i uge 7). Vores lille babys hjerte slog altså ikke længere og fosteret var gået til i uge 9, så jeg skulle have fosteret fjernet ved en udskrabning.

jeg håber naturligvis, at alt er helt fint hos dig, for det kan det ligeså godt være. Synes blot, at du skal være opmærksom.

Jeg vil så lige tilføje: ro på! Jeg fik ikke mine symptomer igen! :-) 

Og det samme med 2 af mine veninder. Og de fik også børn ud af. 

Pas på med at køre angst op. Ja det kan ske. Men man kan også have alle symptomer også, sker der stadig noget. Kroppen har stadig symptomer selv om det er en MA. 

Jeg mistede alle symptomer fra Ca 7.uge... Jeg og mærkede intet før hun sparkede. Jeg har en pige på 22 måneder nu.

Bottom line: du er gravid. og din angst hjælper ikke på resultatet. Så læn dig tilbage. Håb på det bedste og tro på, at det hele nok skal gå. 

Anmeld Citér

23. april 2017

Krissy1986

Anonym skriver:

Jeg vil så lige tilføje: ro på! Jeg fik ikke mine symptomer igen! :-) 

Og det samme med 2 af mine veninder. Og de fik også børn ud af. 

Pas på med at køre angst op. Ja det kan ske. Men man kan også have alle symptomer også, sker der stadig noget. Kroppen har stadig symptomer selv om det er en MA. 

Jeg mistede alle symptomer fra Ca 7.uge... Jeg og mærkede intet før hun sparkede. Jeg har en pige på 22 måneder nu.

Bottom line: du er gravid. og din angst hjælper ikke på resultatet. Så læn dig tilbage. Håb på det bedste og tro på, at det hele nok skal gå. 

Korrekt! beklager min virkelig tamme forklaring.  Jeg havde to symptomer - træthed og ligamentsmerter. Ligamentsmerterne forsvandt og  kom ikke igen - det er en ting, som jeg selv er meget opmærksom på i min nuværende graviditet.

Anmeld Citér

24. april 2017

Stivdie

Jeg vil gerne støtte op her. Hvis du ikke har blødt og du ikke har smerter, er der ingen grund til at tro, du har mistet  Når du først har set hjerteblink er chancen for, det går godt resten af vejen omkring 95% og det er helt normalt ikke at have symptomer. Bare Nyd, at du har det så godt, at du har plads til at glæde dig over, at være blevet gravid 

Jeg har stået på den anden side og haft monster kvalme og opkastninger og så gik fosteret til i uge 10 uden nogen ændringer af mine symptomer. Så kvalme er omvendt ikke garanti for, at alt er godt derinde... 

Anmeld Citér

26. april 2017

Smilepigen

Jeg er 11+5 i dag og mærker kun at der sker ting i min livmoder. :-) Jeg har hverken kvalme, ømme bryster eller lignende.

held og lykke med det hele. Er sikker på din baby har det godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.