Blødning ved befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2017

Minilund

Hej

Jeg har haft ægløsning for nogle dage siden. Nu er jeg så begyndt at bløde en lille smule frisk blod  er der nogen der ved om det er normalt? 

Plejer ALDRIG at bløde mellem mine mens. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2017

Rockertand

Minilund skriver:

Hej

Jeg har haft ægløsning for nogle dage siden. Nu er jeg så begyndt at bløde en lille smule frisk blod  er der nogen der ved om det er normalt? 

Er du lige stoppet med p-piller?

Anmeld Citér

23. april 2017

Minilund

Nej, jeg har ikke taget p-piller i næsten 10 år. Har kort været på minipiller for 1 år siden, ellers ingen hormon prævention. 

Der har varet hele dagen og har haft en del muren i underlivet 

Anmeld Citér

24. april 2017

Anonym

Minilund skriver:

Hej

Man kan godt bløde lidt når ægget sætter sig fast, det er helt normalt. Det gjorde jeg selv og det varede 1,5 dag hvor der kom meget lidt frisk blod. Nu er jeg 6+1 og har ikke set skyggen af blod siden  jeg ville ikke bekymre mig omkring det, men bare teste på din testdag  jeg kryser fingre for den er der 

Anmeld Citér

24. april 2017

Minilund

Anonym skriver:

Man kan godt bløde lidt når ægget sætter sig fast, det er helt normalt. Det gjorde jeg selv og det varede 1,5 dag hvor der kom meget lidt frisk blod. Nu er jeg 6+1 og har ikke set skyggen af blod siden  jeg ville ikke bekymre mig omkring det, men bare teste på din testdag  jeg kryser fingre for den er der 

Egentlig er jeg ikke vildt bekymret  det kom vist mere ud af spændingen om det virkelig var det der var ved at ske  

Det er Nr. 3 vi venter hvis det er og var bare MEGA overrasket over at det ville ske allerede, eftersom vi lige har besluttet at prøve 

Synes alligevel der kom noget blod, men i dag har der intet været, udover muren i maven.

Men tak for svar 

Anmeld Citér

3. maj 2017

Minilund

Der var desværre ikke gevinst denne gang ��

Vi må op på hesten igen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.